۲۳۰۰ مددجوی زنجانی در دوره‌های تابستانی کمیته امداد شرکت کردند

زنجان - ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود، از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ مددجو در دوره‌های تابستانی کمیته امداد با محوریت مباحث تربیتی، آموزشی و مهارتی شرکت کردند.

روح‌اله صالحی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب غنی سازی اوقات فراغت و برنامه‌های تربیتی و آموزشی و مهارتی طرح‌های متعددی با هم افزایی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی شد.

وی با تاکید بر اینکه توجه به نیازهای فرهنگی افراد زیر پوشش کمیته امداد بیش از هر نیاز دیگری ضروری است و پیام‌های فرهنگی باید به همه خانوارهای تحت پوشش انتقال پیدا کند، تصریح کرد: تعمیق و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و ارائه آموزش‌های مهارتی از اهداف برگزاری برنامه‌های تابستانی برای جامعه هدف است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به حضور ۹۳۲ مددجوی زنجانی در طرح تابستانه مهارت‌آموزی، گفت: این طرح با همکاری فنی و حرفه‌ای و به منظور آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به جامعه هدف اجرایی شد.

صالحی همچنین از برگزاری پنج دوره مشاوره گروهی در حوزه آموزش ازدواج آگاهانه، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های مجازی به جامعه هدف در حوزه فرهنگی خبر داد و افزود: توزیع لوح‌های فشرده بین خانواده‌های عزیز تحت حمایت، تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی پیشگیری از اعتیاد، ارسال پیام‌های بهداشتی از طریق شبکه‌های فضای مجازی و توزیع بسته‌های فرهنگی از دیگر اقدامات کمیته امداد استان در این زمینه بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۵۱ هزار مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند که شامل بیش از ۲۸ هزار خانوار است و با توجه به نیازهای متعددی که این افراد دارند، خدمات آموزشی و فرهنگی به آنها ارائه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha