۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85227200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتش سوریه حمله تروریست‌ها در حلب را ناکام گذاشت + فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری از دفع حمله تروریست‌ها به مواضع ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب توسط نیروهای مسلح این کشور خبر دادند.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از خبرگزاری سانا، وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: نیروهای مسلح ما تلاش تروریست‌ها برای نفوذ در جنوب حومه‌های حلب و ادلب را ناکام گذاشتند.

در این بیانیه آمده است: تروریست‌ها تلاش کردند به یکی از مواضع ارتش در منطقه نفوذ کنند اما نیروهای مسلح این حمله را به طور کامل ناکام گذاشتند و درپی این عملیات اغلب اعضای گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که حملات توپخانه‌ای و موشکی ارتش سوریه به مواضع و شبه نظامیان در مجاورت شهرک‌های «الفطیره»، «سفوهن» و «معربلیت» در حومه جنوبی ادلب و «محاور»، «کفر عمه»، «کفرتعال»، «کفرنوران»، «تقاد» و «بحفیس» در حومه غربی حلب شدت بیشتری گرفته است.

ارتش سوریه طی روزهای اخیر مواضع تروریست‌ها در شمال و شمال غرب سوریه را گلوله باران کرده است.

نیروهای سوریه روز شنبه پایگاه‌های تروریست‌ها در روستاهای کفرعمه و کفرتعال در حومه غربی شهر حلب را هدف آتش واحدهای توپخانه ارتش قرار دادند.

مواضع تروریست‌ها در روستاهایی کنصفره و الفطیره در ارتفاعات الزاویه در حومه شهر ادلب نیز هدف آتش توپخانه ارتش سوریه قرار گرفت.

رسانه‌های سوری نوشتند که این تروریست‌ها به ویژه گروهک‌های زیر مجموعه گروه تروریستی جبهه النصره در شمال و شمال غرب سوریه از حمایت ترکیه برخوردار هستند.

با وجود اعتراضات مکرر دمشق، نیروهای ترکیه و آمریکا همچنان به بهانه‌های واهی بخش‌هایی از خاک سوریه را در شمال و شمال غربی و شرق سوریه تحت اشغال خود دارند و همچنین با استقرار گروه‌های تروریستی وابسته به خود، تلاش می‌کنند تا جلوی بازگشت آرامش به سراسر خاک سوریه و تحکیم حاکمیت ملی این کشور را بگیرند.

سوریه ادامه حضور نظامی ترکیه و آمریکا در خاک خود را اشغالگری می‌داند و تاکید می‌کند که آمریکا در شرق سوریه منابع نفتی و محصولات زراعی بویژه گندم این کشور را به سرقت می‌برند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha