۱۶ دستگاه منتخب جشنواره شهید رجایی استان تهران معرفی شد 

تهران - ایرنا - ۱۶ دستگاه منتخب پایتخت روز سه شنبه در بیست وپنجمین جشنواره شهید رجایی استان با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری استاندار در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم که هر ساله با برگزاری این جشنواره بهانه‌ای است که از کارمندان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ارزیابی صورت بگیرد و از تلاش‌های شبانه روزی آنها تجلیل شود.

وی افزود: در همین راستا از ۱۶ دستگاه در سطح استان تهران قدردانی و تشکر به عمل آمد. البته سایر دستگاه‌ها نیز تلاش بسیار خوبی داشتند اما با توجه به شاخص‌ها و ویژگی‌هایی که در نظر گرفته شده بود ۱۶ دستگاه در استان تهران به عنوان دستگاه‌های منتخب برگزیده شدند.

فخاری تاکید کرد: بالا بردن سهم بهره‌وری به عنوان یکی از شاخص‌های این دوره از جشنواره مورد توجه قرار گرفت و همچنین مجموعه‌هایی که منطبق با شعار سال جاری در بالا بردن سهم تولید نقش بسزایی داشتند مورد تقدیر قرار گرفته است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: دستگاه‌ هایی همچون امور آب، برق و محیط زیست در این حوزه اقدامات موثری را انجام داده‌ که تلاش‌های صورت گرفته برای کوتاه کردن مسیر پاسخگویی بوده و موجب شده تا این دستگاه‌ها در این دوره به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شوند.

در این مراسم از خانواده شهید آرمان علی‌وردی، عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران به عنوان مدیر شایسته تقدیر، برای نقش‌آفرینی در حوزه فرهنگی اجتماعی استان تهران، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، محمد حیدری‌منش فرماندار شهرستان فیروزکوه و عبدالله نوری فرماندار شهرستان بهارستان نیز به عنوان فرمانداران برگزیده قدردانی شد.

محمدعلی مهری معاون اقتصادی استانداری تهران نیز به عنوان مدیر شایسته تقدیر برای نقش‌آفرینی در حوزه اقتصادی استان تهران مورد قدردانی قرار گرفت. در این جشنواره از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران نیز به عنوان دستگاه‌های شایسته قدردانی در حوزه ماموریت‌ها و وظایف تخصصی، قدردانی شد.

همچنین از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران، اداره کل جهادکشاورزی استان تهران، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، شرکت برق منطقه‌ای تهران، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، شرکت گاز استان تهران، اداره کل ثبت احوال استان تهران، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اداره کل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران هم به عنوان منتخبان بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی قدردانی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha