سعیدی: پاداش رئیس جمهور تاثیرات مثبتی خواهد داشت؛ هاشمی درد و درمان ورزش را می‌داند

تهران- ایرنا- دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک، گفت: اقدام رئیس جمهوری در خصوص پرداخت پاداش به ورزشکاران پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی ستودنی بود، چراکه این اقدام تاثیر مثبتی در ارتقای روحیه ورزشکاران خواهد داشت.

کیکاووس سعیدی عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش ایران که روز گذشته با حضور آیت‌الله ابراهیم رییسی در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: مراسم روز گذشته با شکوه خاصی با حضور رئیس جمهور و سرپرست وزارت ورزش برگزار شد. به طور قطع اهدای این پاداش به قهرمانان پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی تاثیرات مثبتی در ارتقای روحیه ورزشکاران در پی خواهد داشت. باید از تدبیر به موقع کیومرث هاشمی در برگزاری این مراسم تشکر کنم که بدرقه خوبی از ورزشکاران صورت گرفت. مشارکت روسای فدراسیون‌ها و مسئولان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیز قابل توجه بود.

وی به معرفی کیومرث هاشمی به عنوان گزینه نهایی و پیشنهادی وزارت ورزش به مجلس نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مدت‌زیادی با هاشمی کار کرده‌ام، شناخت کاملی از وی دارم. هاشمی با توجه به اینکه چندین سال در سمت‌های مختلفی در ورزش کشور داشته، از جامعیت خاصی برای تصدی پست وزارت ورزش برخودار است.

دبیر کل سابق کمیته ملی المپیک ادامه داد: کیومرث هاشمی درد ورزش کشور را می‌شناسد و هم درمان آن را می‌داند. او با توجه به اینکه مدیریت اجرایی و کلان ورزش کشور را تجربه کرده به چالش‌ها واقف بوده و وسایل لازم برای پیشرفت ورزش را فراهم خواهد کرد. به عنوان عضوی از جامعه ورزش کشور به توانایی هاشمی خوشبین هستم و امیدوارم روزهای خوشی برای ورزش ایران رقم بخورد.

سعیدی خاطر نشان کرد: از حسن اعتماد رئیس جمهور به دلیل معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس تشکر می‌کنم. انتظار جامعه ورزش از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که رای حداکثری به توانایی او مهر تاییدی بزنند تا او بتواند اهداف خود را با حمایت دولت در راستای رونق ورزش کشور پیاده کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha