۳۴۰ میلیارد ریال تخلفات صنفی ویژه دهه پایانی صفر در مشهد ثبت شد

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: تخلفات واحدهای صنفی در مشهد ویژه دهه پایانی صفر از ابتدای اجرای طرح نظارتی تاکنون ۳۴۰ میلیارد ریال بابت ۴۱۰ پرونده تخلف ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد روز سه شنبه در پنجمین نشست خبری قرارگاه عملیاتی زائران دهه آخر ماه صفر با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه دهه پایانی صفر از ۱۵ شهریور ماه آغاز شده و تا ۲۵ شهریورماه ادامه دارد، افزود: طی پنج روز گذشته ۲ هزار و ۶۷ بازرسی از واحدهای صنفی خدمت دهنده در مشهد انجام شده است.

وی بیان کرد: در این مدت به ۱۱۰ شکایت رسیدگی شده و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به زائران و ذی نفعان بازگردانده شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین شکایات مربوط به حوزه اسکان زائران، ارزاق عمومی، حمل و نقل درون شهری و برون شهری بوده که توسط زایران و مجاوران ثبت و گزارش شده است.

افزایش ۲۴ درصدی ورود زائران

وی خاطر نشان کرد: میزان ورودی زائران رضوی به مشهدالرضا طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۳ هزار و ۷۵۴ نفر بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد افزود: ۳۵۸ هزار و ۳۴۹ مجاور و زائر رضوی شب گذشته در مشهد مقدس از اسکان های رسمی، موقت و اضطراری در شهر مشهد بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین تردد زائران و مجاوران طی شبانه روز گذشته به مشهد مربوط به تردد با وسایل نقلیه شخصی جاده ای با ۱۳۸ هزار و ۵۸۱ نفر بوده است، ادامه داد: همچنین ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر با وسایل نقلیه حوزه ریلی، ۹ هزار و ۱۶۹ نفر با وسایل نقلیه حوزه هوایی و ۴۵ هزار و ۵۰۴ نفر زائر با وسایل نقلیه حوزه جاده‌ای عمومی از جمله اتوبوس‌ها به مشهد تردد داشته‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: از ۱۵ شهریور تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۹۲ زائر به مشهد وارد شده اند.

گنابادی نژاد افزود: از شهرداری تهران برای روزهای پایانی ماه صفر درخواست اعزام سرویس بهداشتی سیار، حمام سیار و تانکر خودرویی آب شده که برای اعزام موارد مذکور دستور اقدام صادر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha