۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85226512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰ میلیارد ریال برای ساخت درمانگاه جاجرم خراسان‌شمالی ابلاغ شد

بجنورد- ایرنا- مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس جمهور برای ساخت درمانگاه عمومی در شهرستان جاجرم ابلاغ شد.

سعید صدرمنش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساخت درمانگاه شهرستان جاجرم در زمینی به مساحت حدود ۲ هزار متر مربع در دستور کار قرار دارد و اینک نقشه این درمانگاه عمومی تهیه شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار ساخت این درمان از محل سفر استانی رییس جمهور در نظر گرفته شده و ساخت آن نیز بر عهده مجتمع آلومیینای ایران واقع در جاجرم است که بعد از ساخت باید به تامین اجتماعی تحویل دهد.

به گزارش ایرنا، مجتمع آلومینای ایران در شهرستان جاجرم، واحد تولیدی منحصر به فرد تولیدکننده پودر آلومینا است که این واحد تولیدی در ۱۵۰ کیلومتری جنوب بجنورد و پنج کیلومتری شمال شهر جاجرم واقع است.

آغاز گردشگری سلامت در خراسان شمالی

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در ادامه گفت: برای نخستین بار یک بیمار زن از ترکمنستان برای دریافت خدمات درمان به بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد مراجعه کرد که این می تواند آغاز توریست درمانی در استان باشد.

وی افزود: پزشکان این مرکز درمانی موفق شدند یک توده را از شکم زن ترکمنستانی با موفقیت خارج کنند و اینک حال این بیمار نیز خوب است.

به گزارش ایرنا، بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد، ۲ درمانگاه تخصصی در شیروان و اسفراین و یک درمانگاه عمومی در گرمه و جاجرم به بیماران تامین اجتماعی خدمات می دهند و روزانه سه هزار بیمار در تنها بیمارستان این سازمان در بجنورد و سه درمانگاه در سطح استان برای دریافت خدمات سرپایی و بستری مراجعه می‌کنند.

سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی برای ارایه خدمات درمانی مختلف با ۳۸۰ مرکز خصوصی و ۱۰۰ مرکز دولتی در سطح استان قرارداد دارد و بیمه شدگان انواع خدمات پاراکلینکی، دارو و سایر خدمات پزشکی را دریافت می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha