۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85226510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قزوین بایستی به عنوان نماد گردشگری ایران مطرح شود

۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
کد خبر: 85226510
قزوین بایستی به عنوان نماد گردشگری ایران مطرح شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی،‌ گردشگری و فرهنگی صنایع دستی استان قزوین گفت: قزوین با توجه به جاذبه‌های گردشگری و قطب فرهنگی و هنری بایستی به عنوان یکی از نمادهای گردشگری کشور مطرح شود.

علیرضا خزائلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به طور طبیعی تمام استان‌های کشور در یک یا چند موضوع به عنوان نمادهای گردشگری مطرح هستند.

وی اضافه کرد: هنگامی که یک نماد گردشگری تعریف شود، صحبت کردن از آن نماد در ذهن گردشگر، استان مورد نظر را متبادر می‌سازد و این در حالیست که قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران مطرح است.

به گفته خزائلی، در این رابطه قزوین می‌تواند در کنار سایر استان ها از جمله اصفهان، ‌یزد و شیراز به عنوان مقصد گردشگران داخلی و خارجی انتخاب شود و لازمه انجام این مساله،‌ حرکت به سمت یک نماد گردشگری است.

این مسوول همچنین اضافه کرد: قزوین طی سال‌های گذشته با برنامه ریزی های مناسب در حوزه گردشگری و ظرفیت‌های سنجی های متعدد صورت گرفته توانسته مرزهای گردشگری کشور را جا به‌ جا ساخته و ضمن میزبانی از مسافران داخلی،‌ گردشگران خارجی زیادی را نیز به خود جذب کند.

خزائلی یادآور شد: امیدواریم با مشاورانی که در آینده نزدیک انتخاب خواهیم کرد به صورت مدون و با نگاهی عمیق بتوانیم قزوین را هرچه سریع تر به عنوان یکی از نمادهای شاخص گردشگری کشور نزدیک کنیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha