شکایات زائرین اربعین به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت

تهران - ایرنا - مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران گفت: تیم‌های بازرسی کمیته بازرسی ستاد اربعین استان در پایانه‌ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه راه‌آهن و مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی با هدف نظارت بر نحوه ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی مستقر بودند و شکایات زائرین اربعین به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله تقی زاده در تشریح روند نظارت بر ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی افزود: تیم های بازرسی و نظارت کمیته بازرسی ستاد اربعین استان تهران از تاریخ ۱۱شهریور لغایت ۲۰ شهریورماه در پایانه های مسافربری جنوب و غرب ،فرودگاه امام خمینی (ره)،ایستگاه راه آهن و برخی مجتمع های خدمات رفاهی استان حضور داشته و بر روند نحوه .ارائه خدمات به زائرین اربعین نظارت داشتند.

وی ادامه داد :بر این اساس فعالیت های نظارتی این تیم ها بصورت مستمر و در قالب نظارت بر قیمت بلیط ناوگان حمل و نقل جاده ای ،هوایی و ریلی و در قالب گشت های مشترک با اداره کل تعزیرات حکوتی و سازمان صمت استان تهران صورت گرفت.

مشاور استاندار تهران تاکید کرد : بسیاری از شکایت های زائرین اربعین بصورت میدانی توسط بازرسین حاضر در محل بررسی و رفع شد و طبق وظایف محوله کمیته بازرسی و نظارت ستاد اربعین گزارش این بازرسی ها پس از جمع بندی و ارائه نظرات و ارائه راهکارهای کارشناسی به ستاد اربعین استان و کمیته متناظر در ستاد اربعین کشور ارائه خواهد شد تا برای برنامه ریزی بهتر در سنوات آتی مد نطر قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، بسیاری از زائران به ویژه مردم استان تهران به منظور رفت و آمد به مرزهای کشور با مشکلاتی مواجه شدند که سازمان بازرسی استانداری تهران تمامی این مشکلات را بصورت میدانی شناسایی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha