دیدارهای چهار ساعته معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم

یاسوج- ایرنا- یکی از اولویت های اصلی دولت مردمی سیزدهم ارتباط مستمر و چهره به چهره با مردم از دورترین مناطق و روستاهااست که این مهم با جدیت سرلوحه برنامه های مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد از استاندار تا معاونان و مدیران اجرایی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، امروز دوشنبه حدود ۸۰ نفر از دورافتاده ترین روستاها و شهرهای استان آمده بودند و در دفتر و راهروی سالن معاونت عمرانی منتظر بودند که مشکلاتشان را بازگو کنند و علاجی برای رفع آن بیابند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد معتقد است که این دیدارهای مردمی نباید تنها به اتاق کارش در یاسوج منتهی شود بلکه می طلبد به تمامی روستای دور و نزدیک استان سفر کرده و از نزدیک مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دهد.

علی محمد روستا تلاش دارد تا میز خدمت را در صعب العبورترین مکان ها برگزار کند تا مردم برای رفع مشکلات شان مجبور نباشند این همه مسافت را تا یاسوج بپیمایند.

وی افزود: طبق روال هر هفته امروز میز خدمتی با حضور مدیران مرتبط در حوزه زیرساخت در شهر یاسوج برگزار شد البته پیش از این هم در شهرستان باشت میز خدمت دیدار مردمی برگزار شده بود.

روستا ادامه داد: ارباب رجوع ها در حوزه های مختلف شامل برق، گاز، آب و راه، مشکلات طرح هادی، طرح تفصیلی، طرح جامع، الحاق به شهر، جریمه های کمیسیون ماده ۱۰۰ و ماده ۹۹، مطالبات پیمانکاران، معارضات اجتماعی و دیگر موارد مشکلات خود را مطرح کردند و به طور میدانی و عملیاتی به مدیران متولی دستور رسیدگی فوری داده شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برای پیگیری مصوبات ملاقات عمومی با مردم مسئولی قرار داده ایم که در واقع این دیدارها حتما منتج به نتیجه شوند.

روستا عنوان کرد: عمده ترین مشکلات مردم در حوزه زیرساخت بوده که شامل راه روستایی، آب آشامیدنی، برق و کمیسیون ها و جرائم مختلف مربوط به طرح هادی و کمیسیون ماده ۹۹ و ۱۰۰ بوده است.

وی با اشاره به وجود مخالفان و موافقان اجرای سد خرسان در سادات محمودی، تصریح کرد: امروز تعدادی از مردم منطقه در دفتر معاونت عمرانی حضور یافتند و نسبت به تملک اراضی نگرانی داشتند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اجرای این سد یک موضوع ملی است و چنانچه این سد بخواهد اجرایی شود مزایا و معایبی دارد و چنانچه مزایای آن بیشتر از معایب آن باشد قطعا اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: سه پروژه مهم آب در مناطق عشایری کهگیلویه شامل آبریزک، نایاب بهمئی و آبعلی زیلایی وجود دارد که نباید اعتبار این طرح ها برگشت بخورد.

روستا ادامه داد: امسال بدون شک برگشت اعتبار نخواهیم داشت و دستگاه های اجرایی موظف شده ند اعتبارات اعتبارات باقی مانده را جذب کنند.

روستا گفت: هفته آینده نیز در یکی از شهرستان های استان برنامه ملاقات های مردمی را خواهیم داشت که یا در بهمئی یا مارگون برگزار می شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن بررسی پرونده‌های مراجعین با صدور دستورات لازم به مدیران حوزه معاونت عمرانی در راستای تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان بر رفع سریع مشکلات آنها به مسئولین مربوطه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و وبیراحمد روز دوشنبه با جمعی از اقشار مختلف مردم دیدار و گفتگو کرد و در این دیدارها خواسته ها و مشکلات آنها مورد رسیدگی قرار گرفت.

در این دیدار که تعدادی از مدیران ستادی استانداری و مدیران کل استان در حوزه عمرانی و زیرساخت حضور داشتند مراجعین در برنامه چهار ساعته به بیان مشکلات خود در موضوعات مختلف پرداختند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha