مردم سیستان و بلوچستان دوستدار نظام،انقلاب و ایران هستند

تهران- ایرنا- نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم استان سیستان و بلوچستان دوستدار نظام، انقلاب و ایران هستند، گفت: مردم استان در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی در طول تاریخ جمهوری اسلامی با انقلاب همراه بودند.

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب گفت: این دیدار مبارکی بود، مردم استان از جنوب تا شمال و از گوشه گوشه این استان پهناور حضوری پررنگ داشتند، در دل جمعیت، افراد شاخص و معتمدین استان را دیدم و امیدوارم که برگزاری این نشست ها برای کشور دستاوردهای مثبت به همراه داشته باشد.

نماینده مردم ایرانشهر اضافه کرد: حضور مردم در این جلسه نشان می‌دهد که مردم استان سیستان و بلوچستان دوستدار نظام، انقلاب و ایران هستند و در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی در طول تاریخ جمهوری اسلامی، همراه انقلاب بوده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه فرمایشات و رهنمودهای امروز رهبر انقلاب مسیرها را مشخص می‌کند، گفت: مردم سیستان و بلوچستان ایران را دوست دارند و نگران آینده کشور هستند و با هوشیاری و درایت در مقابل دشمنان این آب و خاک ایستادگی می‌کنند.

درخشان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد خلق بحران از سوی دشمنان کشور، تصریح کرد: رهبر انقلاب چندین بار نسبت به این مساله تذکر دادند دشمنان منتظر اتفاقی هستند که از آن به نفع خود بهره برداری کنند و از مشکلات اقلیمی و جغرافیای استان و اغتشاشات سال گذشته با موضوع زنان سوء استفاده کردند، اما ناکام ماندند.

وی اضافه کرد: دشمنا در منطقه سیستان و بلوچستان از مسائل قومیت و مذهب برای اختلاف افکنی استفاده می‌کنند این در حالی است که همه ایرانی هستند و برای پیشرفت و امنیت کشور جان خود را فدا می‌کنند.این دیدار مهم در نوع خود بی نظیر بود و امیدواریم بزودی شاهد دستاوردهای این دیدار برای مردم استان باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha