۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85225732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ایلام: مسئولان پیگیر اجرای طرح های درمانی در ایلام باشند

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مسئولان برای اجرای طرح های درمانی در ایلام پیگیر باشند، گفت: استان در بخش درمانی به شدت نیازمند اجرای طرح های مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز دوشنبه در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام اظهار کرد: خداوند در این دنیا تمامی خوبی ها و بدی های انسان حتی به اندازه یک مثقال را ثبت و ضبط می کند و در قیامت عین اعمال انسان نشان داده می شود.

وی افزود: خدمت کردن به مردم در نظام جمهوری اسلامی فرصت بزرگی برای مدیران است، این کارهای خوب است که در دنیا ماندگار است، بنابراین باید از فرصت مدیریت برای تکریم و خدمت کردن به مردم استفاده کرد، بهترین ذخیره برای قیامت انسان همین خدمت صادقانه به مردم است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه در فرصت مدیریت باید دنبال حل مشکلات مردم بود، یادآور شد : مدیران باید در خدمت کردن به مردم خوب کار کنند، این فرصتی است که خداوند در اختیار مدیر قرار داده است.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از مهمترین وظایف مدیران است، تعدادی از مدیران به هر طریق دنبال حل مشکل مردم هستند و عده ای هم متاسفانه این قضیه را فراموش می کنند.

وی گفت: ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی نباید معطل شود، در دستگاه هایی مثل مدیریت درمان تامین اجتماعی که مخاطبان زیادی دارد باید حداکثر تلاش را برای تکریم و حل مشکلات ارباب رجوع به کار گرفت.

امام جمعه ایلام: مسئولان پیگیر اجرای طرح های درمانی در ایلام باشند

امام جمعه ایلام گفت: معمولا مخاطب درمان تامین اجتماعی اقشار متوسط و پایین جامعه هستند، مدیران و کارکنان تامین اجتماعی به خصوص در بیمارستان و درمانگاه ها حداکثر تلاش خود را برای حل مشکلات آنها باید به کار گیرند.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه طرح های خوبی در حوزه درمان در استان ایلام در دستگاه های مختلف از جمله تامین اجتماعی در دست اجرا و یا درست مطالعه است، افزود: اجرای این طرح ها نیازمند پیگیری جدی به خصوص در بحث تخصیص اعتبارات است.

وی تصریح کرد: باید به طور جدی از طریق سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص اعتبارات لازم رایزنی و پیگیری کرد تا این طرح ها به سرانجام برسد چراکه استان ایلام نیازمند طرح های حوزه درمانی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مدیران به حوزه کاری خود برای اجرای طرح های مختلف اشراف داشته باشد، باید نیازهای استان در هر بخش از قبل شناسایی شده باشد.

وی گفت: رفت و آمد برای بیماران استان ایلام بسیار سخت است، استان ایلام در بخش امکانات درمانی به شدت نیازمند توجه است لذا مدیران باید در این بخش تلاش مضاعف انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۳۱۱ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، ضریب پوشش بیمه تامین اجتماعی در استان از ۴۸ درصد در سال ۱۴۰۰ به ۵۲.۵ درصد در سال گذشته رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha