۲۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85225381
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارندگی گیلان در آستارا ثبت شد

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: بیشترین بارش‌ها طی ۴۸ ساعت گذشته با ۱۰۷ میلیمتر در شهرستان آستارا ثبت شده‌ است.

آرش نبی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرستان املش با ۹۳ میلیمتر و امام‌زاده اسحاق شفت با ۹۲ میلیمتر به ترتیب بعد از آستارا بیشترین بارندگی را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه بارندگی‌ها به تدریج از ظهر امروز در گیلان متوقف می‌شود، اضافه کرد: با توقف بارندگی‌ها و کاهش ابر، افزایش ۲ تا چهار درجه‌ای دما برای فردا (سه‌شنبه) در این استان پیش‌بینی شده‌ است.

کارشناس هواشناسی گیلان خاطر نشان کرد: از بعدازظهر فردا (سه‌شنبه) بار دیگر سامانه بارشی و خنک در گیلان فعال خواهد شد و تا اوایل هفته آینده به فعالیت خود در این استان ادامه می‌دهد.

نبی زاده با بیان اینکه با ورود این سامانه جدید بارشی دمای هوا تا پنج درجه کاهش خواهد یافت، اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان لنگرود با ۳۱ درجه سلسیوس گرمترین و اسب‌وونی تالش با ۹ درجه خنک‌ترین مناطق گیلان بودند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۲۱ درجه و رطوبت ۱۰۰ درصد است.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: دریا امروز (دوشنبه) با بیشینه ارتفاع موج ۲.۵ متر برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب نیست و از فردا تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات نامناسب پیش‌بینی شده‌است.

در زمان حاضر آسمان گیلان ابری و همراه با باران‌های پراکنده است.

بارش باران از اواخر روز یکشنبه و در آخرین روزهای تابستان نقاط مختلف استان گیلان از جمله شهرستان مرزی بندر آستارا را در بر گرفت.

فیلم | شب بارانی آستارا در آخرین روزهای تابستان

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha