رهبر انقلاب محبت و عنایت ویژه به استان سیستان و بلوچستان دارند

تهران_ایرنا_ عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به محبت و عنایت ویژه رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان گفت: رهبر انقلاب همیشه در فکر مردم استان بوده و هستند.

اسماعیل حسین زهی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به محبت و عنایت ویژه رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان گفت: رهبر انقلاب همیشه در فکر مردم استان بوده و هستند، این دیدار به خاطر شیوع بیماری کرونا عقب افتاده بود.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم در این دیدار مشکلات استان را با رهبر انقلاب در میان خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه توسعه سواحل مکران از عنایات ویژه رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: مردم در این دیدار از ارسال نماینده ویژه به استان سیستان و بلوچستان پس از حادثه زاهدان تشکر خواهند کرد، نمایندگان رهبری با خانواده های داغدار دیدار و از آن ها دلجویی کردند و با دستور ایشان جان باختگان این حادثه به عنوان شهید محسوب شدند.

اسماعیل زهی با بیان اینکه این دیدار در از بین رفتن فضای امنیتی استان تاثیر گذار خواهد بود، گفت: در دوسال گذشته پایین ترین شاخصه های سرمایه‌گذاری را در بین استان ها داشته ایم، در حالی که استان شرایط ویژه اقتصادی و ژئوپلتیک دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان بلوچستان گفت: این استان ۹۵۰ کیلومتر مرز خاکی و مرز آبی دارد، لذا بسیاری از کشور ها حاضر به سرمایه گذاری در این استان هستند.

وی هم چنین از رئیس جمهور به واسطه خط ریلی خراسان جنوبی به زاهدان تشکر کرد و گفت: سرمایه گذاری صندوق توسعه ملی در پروژه های عمرانی استان سیستان و بلوچستان و در راستای کاهش تنش آبی ضروری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha