دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات استانبول شرکت می‌کنند

تهران - ایرنا - نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و تکنولوژی نوین استانبول (imex ۲۰۲۳) از روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه به مدت چهار روز در استانبول برگزار می‌شود و ۱۳ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در قالب یک پاویون اختصاصی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند.

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، در این پاویون شرکت دانش‌بنیان فعال ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات، جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

افرا سرمایه دیجیتال (ازکی ‌وام)، آرتا نوین، بهپایا، سپیتام سازه پویا، الکترونیک فیدار، وبکو امیرکبیر، هادرون توان، فراوید، دیدآب، لیان گوهران، بامداد، فرد ایران، دمیس، شرکت‌های دانش‌بنیانی هستند که در این پاویون حضور می یابند.

رایانه و لوازم جانبی، تلفن همراه، فناوری ۵G، واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR)، واقعیت ترکیبی (MR)، اینترنت اشیا (IoT)، هوش مصنوعی، فناوری بلاک چین، ربات و رباتیک، پردازش ابری، امنیت سایبری، بیومتریک، بیوتکنولوژی، چاپ سه‌بعدی، داده‌های بزرگ (Big Data)، ابزار پوشیدنی، تجهیزات صوتی قابل حمل، باتری و منبع تغذیه، قطعات الکترومکانیکی و اپتوالکترونیک از جمله محصولات و خدماتی هستند که در نمایشگاه ۲۰۲۳ imex به نمایش گذاشته می شود.

براساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های این صندوق در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌ خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha