۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85224901
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دوره آموزشی کمک‌های اولیه هلال‌ احمر در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از آغاز دوره آموزشی امداد و نجات به ‌مناسبت ۱۹ شهریور روز جهانی کمک‌های اولیه در استان خبر داد.

حمکت‌ اله هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این آموزش همزمان با سراسر شعب کشور در زنجان برگزار شده است.

وی افزود: دوره آموزشی تابستانه با موضوع آموزش کمک‌های اولیه با هدف تقویت و توسعه مهارت‌های عموم مردم در زمینه کمک‌های اولیه و بهره‌مندی هدفمند از اوقات فراغت این فصل در محل های پرتردد شهرها از جمله پیاده راه زنجان با حضور مربیان فرهیخته و امدادی آغاز شد.

وی اظهار داشت: در این بوت کمپ آموزشی افراد ضمن کسب مهارت‌های کمک‌های اولیه، تجربه یادگیری فشرده و شبکه سازی و تعامل با دیگران را تجربه می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: افراد آموزش دیده می‌توانند در زمان ضروری برای نجات جان خود و دیگران اقدامات لازم را تا رسیدن عوامل اورژانس انجام دهند تا منجر به نجات جان فرد مصدوم شود.

هاشمی ادامه داد: این اردوی ترکیبی ۱۰ دوره فشرده رشته‌های کمک‌های اولیه در قالب یک بسته جامع در سامانه آموزش‌های مجازی با شعار "قهرمان جهان شوید" طراحی شده که فراگیران می‌توانند به صورت مجازی و حضوری در این دوره شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی سرفصل‌های آموزشی خفگی، احیای قلبی-ریوی، زخم و کنترل، گرما زدگی، سوختگی، مارگزیدگی، مسمومیت و بهداشت دست‌ها به صورت مجازی و حضوری به عموم مردم تدریس می شود.

این مسوول بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به سامانه مجازی آموزش‌های هلال‌احمر در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha