معجزه یانکی‌ها جواب نداد؛ کانادا سوم شد

تهران- ایرنا- تیم بسکتبال کانادا با برتری ۱۲۷ بر ۱۱۸ به مقام سومی جام‌جهانی دست یافت.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های جام‌جهانی بسکتبال در شرایطی دنبال شد که تیم‌های کانادا و آمریکا برای کسب جایگاه سوم این مسابقات به مصاف هم رفتند.

در این دیدار جذاب و تماشایی دو تیم بارها قدرت خود را به رخ کشیدند، هر چند کانادا کوارتر اول را ۳۴ بر ۲۵ به سود خود خاتمه داد اما یانکی‌ها کوارتر دوم را ۳۱ بر ۲۴ پیروز شدند تا نیمه نخست این بازی ۵۸ بر ۵۶ به سود کانادا خاتمه یابد. در کواتر سوم بازهم کانادا بود که ۳۳ بر ۲۶ پیروز شد اما آمریکا در کواتر پایانی و به لطف پرتاب سه‌امتیازی در ۲دهم ثانیه پایانی در امتیاز ۱۱۱ با کانادا برابر شد تا کار در وقت‌ اضافه دنبال شود.

معجزه یانکی‌ها جواب نداد؛ کانادا سوم شد

با معجزه بریجز آمریکا به جام بازگشت تا کار در ۵ دقیقه وقت‌اضافه (اوور تایم) دنبال شود، در این زمان از بازی کانادا عملکرد بهتری داشت و موفق شد ۱۶ بر ۷ پیروز شود تا تیم سوم آمریکا با مقام چهارمی به خانه بازگردد تا کانادا برای نخستین بار در تاریخ خود به مدال برنز جام‌جهانی دست یابد. این بازی در پایان ۱۲۷ بر ۱۱۸ خاتمه یافت.

از ساعتی دیگر دو تیم بسکتبال آلمان و صربستان برای فتح جام رو در روی هم به میدان خواهند رفت. این بازی از ساعت ۱۵:۴۰ آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha