۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85224693
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خوابگاه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول بازسازی و تجهیز شدند

دزفول-ایرنا- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول گفت: خوابگاه پسرانه اندیشه و خوابگاه دخترانه فاطمه‌الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی دزفول با صرف افزون بر ۸۰ میلیارد ریال بهسازی و تجهیز شدند.

رضا فاتحی روز یکشنبه به رسانه های دزفول اعلام کرد: ۳۰ میلیارد ریال برای خرید منابع آب و دیگ بخار، تعمیر و سرویس کلی موتورخانه خوابگاه پسرانه اندیشه صرف شد.

وی افزود: برای تجهیز اقلام رفاهی خوابگاه‌های پسران و دختران، ۳۰ دستگاه یخچال فریزر، هفت ماشین لباسشویی اتوماتیک و ۲۰ عدد جاروبرقی و اتو، خریداری شده و تهیه شوفاژ برقی، میز و صندلی سالن مطالعه، تشک و دیگر تجهیزات نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: بازسازی و سرویس آسانسور، رنگ‌آمیزی و نقاشی، و اصلاح برق خوابگاه پسران؛ و همچنین سم‌پاشی، و سرویس ۲۰۰ کولر برای این ۲ خوابگاه از دیگر اقدامات انجام شده در آستانه سال تحصیلی جدید است.

فاتحی با اشاره به انتقال ساختمان معاونت غذا و دارو به محل جدید گفت: محل سابق این معاونت به فضای خوابگاه فاطمه‌الزهرا (س) اضافه شده و ۱۰۰ دانشجوی دختر دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول که در خوابگاه دانشگاه آزاد مستقر بودند، با آغاز ترم مهر به محل جدید منتقل خواهند شد.

خوابگاه‌های دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول بازسازی و تجهیز شدند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول اظهار کرد: تا پایان ترم گذشته، حدود ۳۰۰ دانشجوی این دانشگاه در خوابگاه پسرانه اندیشه، ۲۲۰ دانشجو در خوابگاه دخترانه فاطمه‌الزهرا (س) و ۱۰۰ دانشجو نیز در خوابگاه دخترانه دانشگاه آزاد استقرار داشته‌اند.

فاتحی در پایان با اشاره به تلاش دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول برای تامین خوابگاه متاهلی افزود: با تاکید رئیس دانشگاه و پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه معاونت فرهنگی، اطلاعیه ثبت و ارائه درخواست دانشجویان متقاضی خوابگاه متاهلی منتشر شد.

وی افزود: برای اولین بار به متقاضیان تسهیلاتی تا سقف ۲ میلیارد ریال برای تامین خوابگاه ارائه خواهد شد که ۶۰۰ میلیون ریال از محل صندوق رفاه دانشجویی و مابقی نیز از محل اعتبارات دانشگاه علوم‌پزشکی دزفول خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha