بازدید دبیر کل ملی المپیک از تمرین تیم ملی بسکتبال سه نفره

تهران- ایرنا- سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک به همراه فرهاد صدر رئیس آکادمی ملی المپیک و جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال از تمرین تیم ملی بسکتبال سه نفره بازدید کرد. 

به گزارش ایرنا، سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک امروز به همراه فرهاد صدر رئیس آکادمی ملی المپیک از تمرین تیم ملی بسکتبال سه نفره بازدید کرد.

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال در این دیدار گفت: تمرینات تیم ملی بسکتبال سه نفره از سال گذشته برنامه ریزی شده و طبق پروتکل بازی‌های آسیایی بچه‌ها زیر ۲۳ سال هستند و از سال گذسته در اردو بودند و زیر نظر لوکا مربی برزیلی تمرین می‌کنند. در حال برنامه‌ریزی برای حضور در بازی تدارکاتی صربستان هستیم. بازی‌ها سوم مهر در هانگژو شروع می‌شود.

لوکا سرمربی برزیلی تیم درخصوص شرایط تیمش پیش از حضور در بازی‌ها گفت: تقریبا زودتر از همه تیم‌های آسیایی تمرینات را شروع کردیم. وضعیت رقبای آسیایی را بررسی کرده این و فکر میکنم شانس کسب مدال را داشته باشیم. چین، ژاپن، مغولستان حریفان قدرتمند ما هستند و روی کاغذ چین از همه قوی‌تر است.

وی در واکنش به صحبت هاشمی که گفت اگر چین طلا بگیرد مدال نقره برای ماست عنوان کرد: مدال طلا برای ماست. البته به شخصه برای من گرفتن هر مدالی خوب است ولی ما برای کسب مدال طلا تلاش می‌کنیم.

احسان دلیر زهان کاپیتان تیم ملی بسکتبال سه نفره گفت: امیدوارم برای کشورمان مدالی بگیریم که همه راضی باشند. وی همچنین از مناف هاشمی خواست برای حل مشکل سربازان اقدام کند.

بهشاد عرب زاده ملی پوش بسکتبال هم حضور مناف هاشمی را باعث دلگرمی دانست و ابراز امیدواری کرد که تیم با دست پر از بازی‌ها برگردد.

مناف هاشمی دبیر کل در بازدبد از ازدوی بسکتبال سه نفره گفت: رشته‌های توپی برای مردم جذاب‌تر است. به همین دلیل کمیته رشته‌های توپی را ویژه می بیند. دوره جدبدی برای بسکتبال شروع شده و داوری کار سختی دارد ولی کمیته و وزارت دوشادوش در کنار شماست. تا اینجا تلاش کردیم منابع مالی مختلف و خوبی به فدراسیون‌ها تزریق شود و بودجه فدراسیون‌ها هم پرداخت شده است. در آخرین جلسه هیئت اجرایی هم رقم مختصری برای ورزشکاران در نظر گرفتیم که پرداخت آن از دیروز شروع شده تا قبل از سفر ورزشکاران مشکل مالی نداشته باشند. بابت هزینه مختصر مربیان و تجهیزات هم رقمی در نظر گرفتیم.

وی خطاب به ملی پوشان سه نفره گفت: فرصت‌های بعدی برای شماست تا به جایگاهی که مد نظرتان هست برسید. در تلاش هستیم تا جایی که مقدور است امکانات را فراهم کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha