هشت جایگاه سوخت خراسان‌شمالی در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید

بجنورد-ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: هشت جایگاه سوخت با اشتغالزایی ۱۱۰ نفر در استان طی عملکرد دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

سیدرضا احمدنیا روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با افزوده شدن این جایگاه ها به ظرفیت مراکز عرضه سوخت اکنون ۷۴ جایگاه عرضه سوخت بنزین و سی. ان. جی در خراسان شمالی به مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: افزایش مراکز عرضه فرآورده های سوختی نشان از اهتمام دولت سیزدهم برای توسعه این بخش دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: جایگاه های سوخت به میزان نیاز در استان راه اندازی شده است اما در شهرستان مرزی راز و جرگلان برای ساخت جایگاه سی. ان. جی نیازمند ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری هستیم.

به گفته وی؛ روزانه به طور میانگین در خراسان شمالی یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی عرضه می شود.

احمدنیا با اشاره به افزایش مصرف سوخت در ۲ سال گذشته، گفت: میزان مصرف نفت سفید ۱۰ درصد، میزان مصرف نفت گاز در بخش حمل و نقل ۶ درصد و در بخش غیر حمل و نقل ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه دولت قبل افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اولویت این شرکت تامین و توزیع مطلوب فرآورده ها است و با توجه به دور بودن خراسان شمالی از مبادی پالایشگاهی این منطقه شرایط ویژه‌ای در تامین سوخت دارد اما تاکنون خللی در تامین سوخت ایجاد نشده است.

براساس این گزارش شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی در استان خراسان شمالی دارای سه ناحیه است.

در خراسان شمالی ۷۴ جایگاه پمپ بنزین و سوخت سی. ان. جی فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha