۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۴۵
کد خبر: 85224056
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح نمایشگاه تخصصی فولاد و ماشین آلات صنعتی در یزد

یزد _ ایرنا - هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و اولین نمایشگاه صنعت، ابزار آلات و ماشین آلات صنعتی شنبه شب در محل نمایشگاه‌های بین المللی یزد گشایش یافت.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در نمایشگاه یاد شده ۷۰ شرکت معتبر از استان های تهران، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، بندرعباس، اراک، گلستان و یزد حضور دارند.

احمد قافی با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی در وسعت پنج هزار متر مربع برپا شده است افزود: شرکت های دانش بنیان حوزه صنعت و معدن نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد:این نمایشگاه با هدف توسعه هر چه بیشتر این صنعت با انجام مشاوره های تخصصی و آشنائی با آخرین دستاوردهای پژوهشی، فناوری و تجهیزاتی صنعت فولاد کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای مرتبط از اصلی ترین برنامه های جانبی نمایشگاه است خاطرنشان کرد: صاحبان صنایع فولاد آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی خود را در حوزه های متالورژی، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته ارائه خواهند داد.

قافی یادآور شد: این نمایشگاه از ۱۸ شهریورماه به مدت چهار روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های یزد پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha