۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 85223962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضعف اطلاع‌رسانی در دادگستری سمنان و ممانعت از مصاحبه دادستان کل کشور

سمنان - ایرنا - تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با حواشی از جمله انتقاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از ضعف در اطلاع‌رسانی دستگاه قضا در استان و ممانعت از مصاحبه دادستان کل کشور با خبرنگاران سمنان همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز هجدهم شهریور ۱۴۰۲ آیین تکریم محمد شریف ابراهیمی و معرفی محمدتقی گلی که پیش از این دادستان عمومی و انقلاب دامغان بود، به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم موحدی آزاد، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در سال همایش اداره‌کل دادگستری استان سمنان برگزار شد که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نسبت به ضعف اطلاع‌رسانی در دادگستری استان انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه دادگستری استان سمنان در رفع مشکلات همراهی خوبی دارد، اما اطلاع‌رسانی از تلاش‌ها به خوبی انجام نمی‌شود، ادامه داد: یکی از علل ضعف در اطلاع‌رسانی ممکن است به دلیل نبود روابط عمومی در این بخش باشد.

ضعف اطلاع‌رسانی در دادگستری سمنان و ممانعت از مصاحبه دادستان کل کشور

امام جمعه سمنان بیان کرد: اطلاع جامعه از تلاش‌های دستگاه قضا نقشی مهم در تقویت رضایت‌مندی دارد و باید این مهم مورد توجه باشد.

در پایان آیین تکریم و معرفی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، خبرنگار ایرنا به گفت‌وگوی کوتاهی با دادستان کل کشور پرداخت که در بین مصاحبه با اصرار یکی از کارکنان دادگستری سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد از مصاحبه امتناع و بدون پاسخ به پرسش‌های خبرنگار ایرنا و درخواست دیگر خبرنگاران محل را ترک کرد.

با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و توجه به جهاد تبیین و ضرورت اطلاع‌رسانی انتظار می‌رود پاسخگویی مسئولان دستگاه قضا در استان سمنان و اطلاع‌رسانی تلاش‌ها و فعالیت‌ها مورد توجه بیشتر باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha