۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۴۶
کد خبرنگار: 5202
کد خبر: 85223877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش نمایندگان ایران در تور جهانی تنیس کمتر از ۱۸ سال

تهران- ایرنا- تور جهانی کمتر از ۱۸سال J۳۰ با معرفی تنیسورهای برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، پرونده رقابت‌های تورجهانی تنیس کمتر از ۱۸سال J۳۰ با معرفی تنیسورهای برتر و قهرمانی نماینده کشورمان به بسته شد. در بخش انفرادی این رقابت‌ها و در بخش پسران «سام پازوکی» از ایران با شکست «باران سیواسلی» از ترکیه در سه ست موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند و در بخش دختران نیز تنیسور روس با نتیجه‌ی (۷-۶ / ۶-۰) موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و «یاسمن یزدانی» تنیسور البرزی ایران عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در فینال بخش دونفره پسران نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۲-۶ مقابل تیم چک به پیروزی رسیدند و قهرمان شدند و تیم‌های مهراد منصوری – بردیا دانشفر و سروش معدنیان – ایلیا مهربانی به مقام سوم مشترک رضایت دادند.

در بخش دختران هم زوج نیلی عطفی – یاسمن یزدانی با قبول شکست ۰-۶ و ۳-۶ مقابل تیم روسیه در جایگاه دوم ایستادند و تیم کیمیا ثاقب تهرانی -ارمغان سپهر عنوان سومی را از آن‌ خود کردند.

در این دوره از مسابقات تنیسورهایی از کشورهای ایران‌، ترکیه، روسیه و چک حضور داشتند که در بخش انفرادی و دونفره به مصاف حریفان خود رفتند.

این دوره ازمسابقات از ۱۱ شهریور ماه در زمین‌های تنیس شاهین البرز آغاز شده بود. مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور «شاهرخ کشاورز» دبیرکل فدراسیون تنیس ایران، «جعفر سهرابی» رئیس هیئت تنیس استان البرز، «امیر آجورلو» دبیر هیئت تنیس و دیگر اعضا هیئت رئیسه تنیس استان و مجموعه تنیس شاهین برگزار شد.

سرداوری این مسابقات بر عهده محمد حسن لاچینانی سرداور نشان سفید کشورمان بود و زهرا داود آبادی مدیریت این دوره را بر عهده داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha