۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 85223872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ سانحه رانندگی در سبزوار یک کشته و ۹ مصدوم داشت

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۵
کد خبر: 85223872
۲ سانحه رانندگی در سبزوار یک کشته و ۹ مصدوم داشت

سبزوار- ایرنا- وقوع ۲ سانحه رانندگی در شرق و غرب شهرستان سبزوار، عصر روز شنبه به مرگ یک نفر و مصدومیت ۹ نفر دیگر انجامید.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک کامیون در غرب شهرستان در جاده سبزوار - "داورزن" منجر به مرگ یک نفر و مصدوم شدن ۲ نفر دیگر شد.

محمد همتی به خبرنگار ایرنا افزود: این رخداد بعد از ظهر امروز در کیلومتر ۱۰ جاده سبزوار - داورزن روی داد که آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و با استفاده از ابزار تخصصی نجات، اقدام به رهاسازی مصدومان و فوتی سانحه کردند و بعد از ایمن سازی جاده محل حادثه را ترک کردند.

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز از واژگونی یک دستگاه سواری سمند در جاده سبزوار - نیشابور خبر داد که این رخداد هفت مصدوم برجای گذاشت.

مسلم فائق‌نیا اظهار داشت: این حادثه عصر امروز در ۲۰ کیلومتری شرق سبزوار روی داد که عوامل اورژانس پس از ارائه خدمات اولیه درمانی به مصدومان، آنان را توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار انتقال دادند.

۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در غرب خراسان رضوی خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

پنج ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با ۱۱۰ آتش نشان نیز در شهر سبزوار فعالیت دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha