شطرنج بازان خراسان رضوی مدال‌های مسابقات آزاد کشوری را درو کردند

مشهد- ایرنا- سرپرست هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: شطرنج بازان این استان در مسابقات آزاد کشوری موفق شدند در ۲ بخش سریع و برق آسا مقام های اول تا سوم را از آن خود کنند.

سروش پور آزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها با حضور ۱۸۴ شطرنج باز از هفت استان کشور و ۲ شطرنج باز از کشور افغانستان از شانزدهم شهریورماه به مدت ۲ روز در مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: شطرنج بازان حاضر در این مسابقات از ۳۰ شهرستان استان های خراسان‌ رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، مازندران، هرمزگان، گیلان و گلستان بودند.

سرپرست هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: در بخش سریع رضا محمدی از قوچان به مقام قهرمانی رسید و ایمان حسن پور و مرصاد خداشناس از مشهد دوم و سوم شدند. همچنین در بخش برق آسا عرفان احمدی، مرصاد خداشناس و سبحان زحمتی از مشهد مقامهای اول تا سوم را به دست آوردند.

پور آزاد سطح رقابتها را بالا توصیف و بیان کرد: این رقابت‌ها به واسطه محاسبه امتیاز آن در رتبه بندی جهانی برای ورزشکاران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و مشخص شد که ورزشکاران این رشته در خراسان رضوی دارای ظرفیت خوبی هستند و توانایی حضور در رقابت های بین المللی را نیز دارند.

هزار و ۳۰۰ شطرنج‌باز با درجه بین‌المللی در خراسان رضوی فعالیت می کنند.

شطرنج بازان خراسان رضوی مدال‌های مسابقات آزاد کشوری را درو کردند

شطرنج بازان خراسان رضوی مدال‌های مسابقات آزاد کشوری را درو کردند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha