۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85223621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس فدراسیون تیروکمان کشور: سه داور ایرانی در المپیک پاریس قضاوت می‌کنند

همدان- ایرنا- رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور گفت: سه داور ایرانی در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس قضاوت می کنند که افتخاری ارزنده برای ورزش کشور است.

«غلامرضا شعبانی بهار» روز شنبه در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان همدان به خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان شب گذشته اسامی داوران برای حضور در المپیک و پارالمپیک پاریس را اعلام کرد که برای نخستین بار از ایران، سه داور در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: براین اساس حسین نصیری‌نژاد رئیس کمیته داوران کنفدراسیون آسیا به‌عنوان داور اصلی و شهرزاد الهیاری نیز به‌عنوان داور ذخیره در المپیک پاریس قضاوت خواهند داشت ضمن اینکه غزاله رسولی داور خوب همدانی نیز در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند.

شعبانی بهار خاطرنشان کرد: ایران جزو معدود کشورهایی است که با سه داور تیراندازی با کمان در ۲۰۲۴ پاریس قضاوت خواهد داشت و موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: جایگاه برجسته در داوری تیروکمان جهان در اختیار داریم و به عنوان یک قطب موفق در پرورش داوران مستعد و نخبه مطرح شده‌ایم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور با تاکید بر دوره‌های آموزشی گفت: برگزاری منظم و توجه جدی به دوره‌های آموزشی داوری و مربیگری باعث شده تا بتوانیم به دستاوردهای خوبی برسیم.

وی با اشاره به بازی‌های آسیایی هانگژو چین گفت: امیدواری زیادی به کسب مدال داریم و اعضای تیم ملی با برنامه منظم زیر نظر سونگ چیل هونگ سرمربی کره‌ای تمرین آماده‌سازی خود را انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: یسنا پورماهینی از امیدهای ما برای کسب مدال است و بسیار آماده و قدرتمند تمرین می‌کند و در مجموع شانس بالایی برای رفتن روی سکو در بازی‌های آسیایی داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha