۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85223599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طلاب باید در فضای مجازی فعالیت داشته باشند

همدان- ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: طلاب باید در راستای جهاد تبیین، روشنگری و مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان علاوه بر حضور در منبر و محافل مردمی، در فضای مجازی نیز فعالیت داشته باشند.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز شنبه در آئین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه همدان افزود: زمینه های زیادی برای فعالیت طلاب در حوزه صیانت از دین و ارزش ها وجود دارد که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: در مسیر تبلیغ کلام الهی در طول تاریخ همواره با سختی‌هایی روبرو بوده‌ایم نباید از سختی‌های مسیر ترسید.

امام جمعه همدان ادامه داد: مهم آن است بدانیم در مسیر درست الهی قرار گرفته‌ایم اطمینان به این مسیر انسان را دچار تزلزل نخواهد کرد.

آیت الله شعبانی موثقی خطاب به طلاب تاکید کرد در هرکجا که هستیم باید اثرگذار باشیم و در ادامه اظهار کرد: طلبه موفق می‌تواند در عرصه‌های مختلف حضوری پر رنگ و مثمر ثمر داشته باشد.

طلاب باید در فضای مجازی فعالیت داشته باشند

نماینده ولی فقیه در همدان ادامه داد: باید قدر طلبگی و نوکری امام زمان(عج) را بدانیم و صادقانه و با اخلاص رفتار کنیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به نظام فکری، معرفتی، ارزشی و هنجاری موجود به ما، ۱۴۰۰ سال خون دل‌ها خورده شده و مراقبت از آن وظیفه ما است.

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت احترام به استاد،گفت: یکی از مسایلی که باعث رشد علمی طلاب می‌شود، احترام به استاد است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha