۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85223592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جستجو برای شناسایی عامل تخلیه پسماندهای نامطبوع در شمال اصفهان آغاز شد

اصفهان- ایرنا– مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اقدام برای شناسایی عامل تخلیه پسماندهای شیمیایی و انتشار بوی نامطبوع در شمال اصفهان از طریق بررسی تصاویر دوربین‌های موجود در محل آغاز شده است.

منصور شیشه‌فروش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شب گذشته خبرهایی از محله‌های شمال اصفهان از جمله خانه اصفهان، ملک شهر، امام خمینی و رهنان در باره انتشار بوی نامطبوعی شبیه گاز در منطقه دریافت شد.

وی اظهار داشت: هزاران تماس از طریق شهروندان با سامانه آتش نشانی اصفهان در باره این موضوع صورت گرفت که بلافاصله تیم‌های آتش‌نشانی به بررسی این موضوع در محله‌های گزارش شده پرداختند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: گزارش اولیه حاکی از این بود که فردی با تانکر اقدام به تخلیه مواد شیمیایی در یکی از فاضلاب‌های منطقه رهنان در شمال شهر اصفهان کرده که موجب انتشار بوی نامطبوع شده است.

شیشه‌فروش گفت: در این راستا یک تیم از سازمان آب و فاضلاب به محل اعزام شدند و به شست‌وشوی فاضلاب آلوده کردند بطوریکه صبح امروز از انتشار میزان بوی نامطبوع در منطقه بسیار کاسته شد.

وی تاکید کرد: از اداره‌کل حفاظت محیط زیست و شرکت آب و فاضلاب استان خواسته‌ایم که این موضوع را دنبال و با رصد دوربین‌های موجود در محل پیگیری کنند که عامل تخلیه پسماندهای شیمیایی شناسایی شود تا با او برخورد قضایی صورت گیرد.

شیشه‌فروش با بیان اینکه تاکنون چندین مورد از اینگونه موارد در مکان‌های مختلف اصفهان رُخ داده و برخورد لازم نیز با عاملان آن صورت گرفته است، گفت: مُتصدیان کارگاه‌ها باید پسماندهای خود را برای امحاء در مناطق و سایت‌های مشخص شده تخلیه کنند ولی گاهی افراد سودجو، آنها را در اراضی رها می‌کنند و سبب مزاحمت برای اهالی می‌شوند.

پیگیری‌ برای یافتن گردشگر مفقود شده در فریدونشهر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین گفت: روز پنجشنبه هفته گذشته، یک گروه گردشگر از استان مرکزی به منطقه آبشار "پازنان" پیشکوه فریدونشهر عزیمت کردند که از این گروه ۶ نفره یک نفر مفقود شد که همان روز ۲ تیم از عوامل بحران برای یافتن او به منطقه اعزام شدند که تاکنون موفق به یافتنش نشده‌اند.

شیشه‌فروش افزود: امروز نیز ۶ تیم مجهز به امکانات امدادی برای صعود به ارتفاعات منطقه اعزام شدند ولی تا این لحظه خبری از فرد گمشده گزارش نشده است.

فریدونشهر در ۱۸۰کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha