۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85223565
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیم تن تریاک در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان کشف شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبر: 85223565
نیم تن تریاک در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف نیم تن موادمخدر از نوع تریاک در ۲ عملیات مختلف توسط مرزبانان این استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، رضا شجاعی بیان کرد: مرزداران استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت اعضای باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در مناطق مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزی، موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی سیستان و بلوچستان مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ چندین تیم پوششی و عملیاتی از مرزداران استان با اجرای طرح مهار، منطقه موردنظر را در کنترل خود قرار دادند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله مواد مخدر را وارد کشور کنند، زمانی که خود را در کمین و محاصره مأموران دیدند با مخفی‌کردن محموله مواد افیونی از محل متواری شدند و مرزداران در این عملیات موفق شدند مقدار ۲۲۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در دشت مخفی شده بود را کشف کنند.
وی با اشاره به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر بیان کرد: مرزداران سیستان و بلوچستان پس از چندین روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در مناطق مرزی جنوب شرق استان موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ مقدار ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha