۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85223505
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از زندگی علی عباسی کماسائی (مهیار عباسی) چه می‌دانید؟

علی عباسی کماسایی معروف به مهیار عباسی یکی از فعال‌های حوزه فروش پارچه وپرده در تهران است که خدمات نوین را در حوزه پرده‌های هوشمند هم ارائه می دهد اما مسئله این است که شما از زندگی مهیار عباسی چه می‌دانید؟ اگر شما هم شناخت کافی با این شخص ندارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات دقیق و کامل از او بگیرید.

مهیار عباسی به عنوان یکی از چهره‌های سرشناس بازار پرده دانسته می‌شود. او به دلیل اقدامات و فعالیت‌های سازنده ای که در این صنعت داشته، توانسته است تا حد قابل توجهی نظر بقیه افراد را به خود جلب کند. شاید نام مهیار عباسی به گوش شما آشنا باشد، و قبلاً این نام را شنیده باشید.

مشخصات کلی مدیر سایت پرده کاران

مهیار عباسی مدیر سایت پرده کاران با نام شناسنامه ای علی عباسی کماسائی متولد ۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۷در شهر تهران و محله دروس شمیران است. وی متاهل بوده و مدرک دکترای خود را از دانشگاه آزاد تهران شمال اخذ کرده است. وی از سنین کودکی وارد بازار کار شد و در کنار ادامه تحصیلات در کنار پدر خود به کار پرداخت. او با تجربه و دانشی که در چندین سال کسب کرده بود، توانست به خوبی در بازار کار مشغول به فعالیت شود.

تحصیلات مهیار عباسی

مهیار عباسی در مقطع کارشناسی در رشته فناوری اطلاعات تحصیل کرده است. پس از آن او در قطع فوق لیسانس تحصیلات خود را ادامه داد و موفق شد در رشته کسب و کار الکترونیک فارغ‌التحصیل شود.

مدیریت مجموعه پرده کاران

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های آقای مهیار عباسی مدیریت مجموعه بزرگ و معروف پرده کاران است. مجموعه پرده کاران دارای سابقه کاری بیش از نیم قرن است. این مجموعه انواع مختلفی از خدمات را در زمینه پرده برای افراد ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به فروش، نصب، طراحی، دوخت، واردات و... پرده اشاره کرد. بی شک مدیریت این مجموعه بزرگ که دارای سه شعبه فعال در تهران است کار بسیار سختی بوده و به هوش و ذکاوت بالایی نیاز دارد.

از زندگی علی عباسی کماسائی (مهیار عباسی) چه می‌دانید؟

پیشگام در دنیای مدرن

عباسی جز معدود افرادی شناخته می‌شود که همیشه سعی داشته پرده‌های مدرن و جدید را وارد بازار ایران کند تا افراد بتوانند به جدیدترین و بروزترین نوع پرده‌ها دسترسی داشته باشند. مهیار عباسی به دلیل فعالیتی که در بازار خارج از ایران دارد، همواره انواع پرده‌های جدید که توسط بهترین تولید کنندگان ساخته شده اند را برای مشتریان خود توزیع می‌کند. شما هم اگر به دنبال خرید محصولات جدید و مدرن هستید، می‌توانید از طریق مجموعه پرده کاران، محصولات مد نظر خود را خریداری کنید.

اقدامات علی عباسی(مهیار عباسی)

مهیار عباسی از زمانی که مدیریت مجموعه پرده کاران را بر عهده گرفت برنامه‌های هدفمند و بلند مدتی را برای کسب و کار خود داشت. او در مرحله اول با تلاش و کوشش فراوان توانست گروهی از بهترین طراحان، نصاب‌ها و دوخت و دوز پرده را دور هم جمع کند. به این ترتیب مجموعه پرده کاران یک گروه مجرب و بسیار با قدرت داشت که می‌توانست به تمام نیازهای افراد در زمینه پرده پاسخ دهد. به همین طریق نیز افرادی که به دنبال خرید پرده بودند توانستند تمام خواسته‌های خود را به راحتی و در سریع‌ترین زمان از مجموعه پرده کاران تهیه کنند بدون آن که احتیاجی به مراجعه به سایر فروشگاه‌ها داشته باشند.

ایده پردازی و خلاقیت پرده کاران با مدیریت مهیار عباسی

مهیار عباسی قدرت تحلیل بسیار بالای داشته و از ایده پردازی و خلاقیت خارق العاده ای برخوردار است. این ویژگی باعث می‌شود تا افراد خواسته‌های مد نظر خود را برایش بازگو کنند تا او بتواند با توجه به سلیقه و خواسته‌های مشتری بهترین طرح را برای او ارائه دهد. با هر دکوراسیون خانگی و متناسب با هر سلیقه ای که داشته باشید، مهندس مهیار عباسی می‌تواند یک پرده مناسب با محیط شما را طراحی و تولید کند.

وارد کننده انواع پارچه و پرده

مهیار عباسی به عنوان یکی از افرادی شناخته می‌شود که در زمینه واردات انواع پارچه‌ها و پرده‌ها فعالیت می‌کند. او با به کار گیری دانش خود، توانسته است تا در بازارهای جهانی فروشنده‌های معتبر و به نامی را در اختیار بگیرد و با استفاده از آن‌ها انواع مختلفی از پارچه‌ها و پرده‌های با کیفیت را به ایران وارد کند. امروزه مهیار عباسی به عنوان یکی از افراد انگشت شماری به حساب می‌آید که در زمینه واردات موفق بوده است و بعد از چند سال توانسته است در مسیر خود ثابت قدم باشد. یکی از دلایل اصلی موفقیت او در واردات پارچه و پرده، بهره‌گیری از تجربه ای بوده است که در کودکی و با کار کردن در کنار پدر خود به دست آورده است.

از زندگی علی عباسی کماسائی (مهیار عباسی) چه می‌دانید؟

مهیار عباسی مدیریت مجموعه پرده کاران را در اختیار دارد. این مجموعه بزرگ دارای سه شعبه فعال در شهر تهران است. هر یک از این شعبه‌ها خدمات مختلفی مانند طراحی، دوخت و دوز، خشکشویی، نصب، تولید و... را بر عهده دارد. به خاطر همین نیز در هر یک از این شعبه‌ها افراد بسیار زیاد با تخصص‌های گوناگون مشغول به کار هستند. بی شک ایجاد هماهنگی بین این افراد و مدیریت یک مجموعه کار بسیار دشواری است. اما موفقیت‌های مجموعه پرده کاران باعث شده است تا قدرت مدیریت بسیار بالا مهیار عباسی کاملاً مشخص شود.

برنامه‌های و چشم انداز عباسی

مهیار عباسی همواره از زمان شروع فعالیت خود در بازار کار، برنامه و اهداف بلند مدتی داشت. او توانسته است به بسیاری از اهداف خود در زمینه‌های مختلف پرده دست یابد. اما با این همه حال برخی دیگر از اهداف بلند مدتی دارد. یکی از مهم‌ترین هدف‌های مهیار عباسی تاسیس شعبه‌های متعدد در شهرهای مختلف ایران است تا همه هم وطنانش بتوانند به خدمات مجموعه پرده کاران دست یابند.

دسترسی به علی عباسی کماسای (مهیار عباسی)

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی مجموعه پرده کاران، نمونه کارهای این مجموعه را مشاهده کرده و با شماره تماس‌هایی که در سایت وجود دارد با مشاورین فروش ارتباط برقرار کنید. از طرفی دیگر مهیار عباسی در اینستاگرام نیز بسیار فعال بوده و همواره نمونه کارهای جدید مجموعه پرده کاران را از این پلتفرم به اشتراک می‌گذارد. مراجعه به پیج اینستاگرام مهیار عباسی مدیر مجموعه به ای دی mahyar_abbasi_ می‌تواند نمونه کارهای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha