۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 905
کد خبر: 85223442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت فقره تصادف در خوزستان با چهار کشته و ۱۹ مصدوم

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰
کد خبر: 85223442
هشت فقره تصادف در خوزستان با چهار کشته و ۱۹ مصدوم

اهواز - ایرنا - سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: وقوع هشت فقره تصادف رانندگی طی۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان چهار کشته و ۱۹ مصدوم به جا گذاشت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس ۱۱۵ خوزستان عارف شرهانی بیان کرد: بر اثر برخورد خودروهای اتوبوس و سمند در محور بستان - سوسنگرد یک مرد ۲۴ ساله جان خود را از دست داد.

وی افزود: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور چذابه به سمت یادمان عملیات طریق القدس پنج نفر مصدوم شدند که شامل یک پسربچه ۲ ساله و ۲ مرد ۲۳ و ۲۶ ساله و ۲ زن ۱۹ و ۶۷ ساله گزارش شده که توسط ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به مرکز درمانی طریق القدس بستان اعزام شدند.

شرهانی به واژگونی پژو ۴۰۵ در محور هندیجان - دیلم اشاره کرد و گفت: در این تصادف یک زن ۶۰ ساله مجروح شد و توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال یافت.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان اظهار کرد: در حادثه‌ای دیگر به دنبال واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور رامهرمز به بهبهان سه نفر کشته شدند و یک نفر مصدوم شد که فوت شدگان شامل یک مرد ۳۴ ساله، زن ۳۲ ساله و یک دختربچه ۹ ساله اعلام شده و یک دختر بچه ۲ ساله نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال یافته است.

وی ادامه داد: در برخورد خودروی پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در محور رامهرمز- بهبهان ۲ نفر مرد ۲۲ و ۲۳ ساله مصدوم و به درمانگاه جایزان منتقل شدند.

شرهانی به برخورد چند خودرو به دلیل مه شدید و نبود دید کافی در خوزستان اشاره کرد و گفت: این حادثه در جاده هندیجان به ماهشهر در روز شنبه اتفاق افتاد و یک مرد ۲۸ ساله مصدوم و به بیمارستان هندیجان منتقل شد.
سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان اضافه کرد: در تصادفی دیگر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور شوش - اندیمشک در ساعت ۷:۰۵ دقیقه امروز ۶ مصدوم به جا گذاشت که شامل سه زن ۱۷، ۲۰ و ۴۳ ساله و ۲ دختربچه سه و هفت ساله و یک مرد ۵۰ ساله گزارش شده است که توسط آمبولانس‌های ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان نظام مافی شوش اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان بیان کرد: همچنین در یک حادثه دیگر در صبح روز شنبه در جاده گتوند به شهرک بنی نجار سه نفر مصدوم و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بر اساس این گزارش ۱۲۳ پایگاه اورژانس ۱۱۵ زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز شامل ۷۸ پایگاه جاده‌ای و ۴۵ پایگاه شهری در خوزستان فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha