تردد بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از پایانه های مرزی خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تا ۱۷ شهریور امسال ۲ میلیون و ۵۰۳ هزارو ۶۵۸ تردد در پایانه های مرزی خوزستان ثبت شده است.

به گزارش شنبه ایرنا، محمد جولانژاد در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در این مدت یک میلیون و ۵۶ هزارو ۳۶۲ نفر ورود و یک میلیون و ۱۵۸ هزارو ۷۲۹ خروج زائر ایرانی در پایانه های استان ثبت شده است، اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا ۱۷ شهریور تعداد ۳۸ هزارو ۵۲ نفر ورود و ۲۵ هزارو ۵۱۵ نفر خروج زائر خارجی در پایانه های مرزی استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ شهریور امسال تعداد ۶۶ هزارو ۶۵ نفر تردد در ۲ پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است، گفت: بیشترین تردد در دهم شهریور با ۲۳۲ هزارو ۳۱ نفر در پایانه های استان ثبت شده است.

جولانژاد با اشاره به تردد زائران از پایانه مرزی شلمچه افزود: در مدت یادشده یک میلیون و ۷۲۹ هزارو ۹۹۱ تردد در پایانه مرزی شلمچه و ۷۷۳ هزارو ۶۶۷ نفر در پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد زائران خارجی در پایانه های مرزی استان، ادامه داد: ۱۹۹ هزارو ۱۳۸ تردد در پایانه مرزی چذابه و ۸۹ هزارو ۴۲۹ تردد در پایانه مرزی شلمچه ثبت شده است.

جابه‌جایی بیش از ۳۸۰ هزار زائر در مرزهای شلمچه و چذابه

وی همچنین در بخش درگیری از این گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهارکرد: از ابتدای ماه صفر تا ۱۷ شهریور ۳۸۱ هزارو ۹۲۸ مسافر از پایانه های مسافری ۲ مرز خوزستان به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

جولانژاد ادامه داد: در این مدت ۲۷۹ هزار و ۶۲۱ مسافر از پایانه مرزی شلمچه به سایر نقاط کشور جابجا شدند.

به گفته وی، تعداد ۱۰۳ هزارو ۳۰۷ نفر مسافر از پایانه مرزی چذابه به نقاط مختلف کشور عزیمت کردند.

جولانژاد در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۱۵ هزارو ۵۵ سفر از طریق اتوبوس‌های مستقر در از پایانه‌های مرزی استان ثبت شده است، گفت: از ابتدای ماه سفر تا ۱۷ شهریور ۱۱ هزارو ۴۲۹ سفر در پایانه مرزی شلمچه و تعداد ۱۰۲ هزارو ۳۰۷ سفر در پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، ۲ مرز چذابه و شلمچه در خوزستان از مسیرهای تردد زائران حسینی کشور در مراسم اربعین است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha