۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبر: 85223300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۱۰ مدرسه امسال در بهارستان احداث شد

۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبر: 85223300
فرماندار: ۱۰ مدرسه امسال در بهارستان احداث شد

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان گفت: احداث ۱۰مدرسه پانزده کلاسه در شهرستان ظرف مدت چهار ماه رکوردی بی نظیر در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، عبدالله نوحی روز شنبه در بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از روند احداث مدارس نو ساز این شهرستان اظهار داشت: در مدت چهار ماه ۱۰مدرسه پانزده کلاسه در شهرستان بهارستان که از مصوبات سفر رئیس جمهور بود احداث شده است و به یاری خداوند کار آنها رو به اتمام است.

وی اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این مدارس بخش عظیمی از کمبود فضاهای آموزشی شهرستان مرتفع شود.

نوحی با بیان اینکه از آغاز خشت گذاری این مدارس با حضور استاندار تهران کمتر از چهار ماه می گذرد، یادآور شد: مجموعه ادارات شهرستان جهت تکمیل این مدارس تا آغاز سال تحصیلی جدید کمر همت بسته اند و علاوه بر تکمیل مدرسه، انشعابات آن نیز همزمان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار بهارستان یکی از دلایل تکمیل سریع این مدارس را استفاده از سازه های بتنی پیش ساخته عنوان کرد و گفت: این مدارس با استفاده از استانداردهای روز جهانی و با کیفیت بسیار بالا طراحی و ساخته می‌شود که علاوه بر استحکام بالا نسبت به سایر ساختمان ها و سبک بودن آنها، هزینه های اجرا نیز به مبلغ چشمگیری کاهش می یابد.

علاوه بر احداث ۱۰ مدرسه مصوب سفر رئیس جمهور، همزمان ۶ مدرسه خیرساز نیز در شهرستان بهارستان در حال احداث است که آن مدارس نیز به زودی به سرانه های آموزشی شهرستان افزوده خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha