استاندار مازندران: لشکر ۲۵ کربلا شهادت طلبانه از امنیت کشور دفاع می کنند

ساری - ایرنا- استاندار مازندران گفت: لشکر ۲۵ کربلا که در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور در ارومیه مستقر می باشد، شهادت طلبانه از امنیت کشور دفاع می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز جمعه همزمان با بازدید از منطقه صفر مرزی در ارومیه در جمع تعدادی از دلاوران لشکر ۲۵ کربلای مازندران حضور یافت و بیان کرد: یکی از سخت ترین محورهای مرزی در شمال غرب کشور امنیت آن توسط دلاورمردان لشکر ۲۵ کربلای سپاه مازندران برقرار است.

وی اظهار داشت: منطقه ای که به لحاظ جغرافیایی سخت ترین و بلندترین ارتفاع را دارا است و در زمستان دمای هوای آن نقطه به ۴۰ درجه زیر صفر می رسد.

وی افزود: در منطقه ای که عزیزان ما در سپاه ۲۵ کربلا امنیت آن را برقرار می کنند سه ماه از سال شرایط آب و هوایی مناسبی دارد و بقیه سال شراطی بسیار سخت و دشواری بر منطقه حاکم است.

استاندار مازندران: لشکر ۲۵ کربلا شهادت طلبانه از امنیت کشور دفاع می کنند

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه رشادت های این عزیزان مانع از نفوذ و تحرکات معاندین و اشرار در کشور ما خواهد بود که در این زمینه بسیار موفق عمل کردند.

حسینی پور در ادامه این را هم گفت که این رفتار عزیزان ما در سپاه کربلای مازندران باید برای مسوولان یک مبنا باشد که بدون منت و بی وقفه به مردم خدمت کنند.

استاندار مازندران تصریح کرد: در شرایط فعلی همه ما باید تلاش کنیم تا مشکلات پیش روی مردم را حل و فصل کرده و گره از کارهای آنها باز کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha