۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۶
کد خبر: 85222922
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۵ دستگاه اتوبوس تا ۲ ساعت آینده وارد پایانه برکت  مهران می‌شود 

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: در تماس تلفنی با معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور، هماهنگی‌های لازم برای تأمین اتوبوس موردنیاز در پایانه مسافربری برکت مرز مهران انجام شده است.

به گزارش ایرنا، " حسن بهرام نیا" روز جمعه در نشست قرارگاه اربعین مستقر در پایانه مسافربری برکت مرز مهران، اظهار کرد: در تماس تلفنی با معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور، هماهنگی‌های لازم برای تأمین اتوبوس موردنیاز پایانه مسافربری برکت بعمل آمد و دستورات لازم برای تأمین اتوبوس مورد نیاز زائران صادر شد.

وی یادآور شد: در همین رابطه و تا ۲ ساعت آینده تعداد ۱۸۵ دستگاه اتوبوس به ظرفیت ناوگان حمل و نقل در پایانه مسافربری برکت افزوده می‌شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه موج برگشت زوار لحظه به لحظه از طریق پایانه مرزی مهران در حال افزایش است، گفت: حدود 150 هزار نفر از زوار اربعین حسینی هنوز در کشور عراق هستند که ظرف امروز و فردا برای بازگشت به کشور به مرزهای ششگانه از جمله مهران مراجعه می کنند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه ۱۵۰ هزار نفر از زائران برگشتی در مرز مهران از اتباع خارجی بوده اند، شماری از زائران برگشتی از مرز مهران، زواری هستند که از سایر مرزها خروج کرده و برای برگشت مرز مهران را انتخاب کرده اند.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی از کمربند غربی شهر مهران در حال ورود به پایانه مسافربری برکت در مرز مهران هستند، گفت: تمهیدات لازم برای گسیل اتوبوس به شهر مهران و پایانه مسافربری برکت برای انتقال زوار فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، در این جلسه آخرین وضعیت تردد زوار، آمار تعداد اتوبوس‌های مستقر در محل سکوها، دپو و تعداد اتوبوس مورد نیاز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تسریع در انتقال زوار به مبدا اتخاذ شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha