پیکر شهید مدافع حرم یحیی رستمی در بهارستان تشییع و به خاک سپرده شد+فیلم

بهارستان - ایرنا - پیکر مطهر شهید مدافع حرم یحیی رستمی بر روی دستان مردم قدرشناس و شهید پرور شهرستان بهارستان و مسئولان تشییع شد و در جایگاه ابدی آرام گرفت.

به گزارش ایرنا، آئین تشییع پیکر شهید یحیی رستمی پاسدار ساکن بهارستان که هفته گذشته در سوریه به شهادت رسیده بود روز سه شنبه از مقابل حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن‌الائمه تا آستان مقدس امامزاده لطیف (ع) برگزار شد.
پیکر این شهید والامقام با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای نظامی و امنیتی، خانواده‌های معظم شهدا و خیل عظیم مردم قدر شناس بهارستان در جوار امامزاده لطیف (ع) این شهرستان به خاک سپرده شد.
شهید مدافع حرم پاسدار یحیی رستمی متولد سال ۱۳۵۲ بود که هفته گذشته در دفاع از حرم ال الله در سوریه به شهادت رسید، از این شهید والامقام سه فرزند (دو پسر و یک دختر) به یادگار مانده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران نیز در آیین تشییع پیکر این شهید مدافع حرم با ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان گفت: شهید رستمی در آستانه اربعین حسینی به ندای سیدالشهداء لبیک گفت و به شهادت رسید.

عباسعلی رضایی اظهار داشت: اجتماع با شکوه مردم در بدرقه این شهید نشان از بصیرت و شعور حسینی مردم شهید پرور شهرستان بهارستان است.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در عرصه بین المللی، تفکر قالب و دست برتر را دارد، خاهطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم با حضور در جبهه های مقاومت و جان فشانی در مقابل دشمنان تشیع که با حمایت استکبار جهانی در فکر فروپاشی شیعه و جبهه مقاومت بودند، ناکام ماندند و امروز نام و یاد شهدای مدافع حرم و در صدر آن ها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ادبیات جدیدی را در عرصه فرهنگ جهاد و مقاومت ترسیم کرده است.

پیکر شهید مدافع حرم شهید یحیی رستمی در بهارستان تشییع و به خاک سپرده شد


مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران اهداف، مسیر و مرام شهدا را برگرفته از نهضت امام حسین (ع) برشمرد و تاکیدکرد: مادامی که نهضت عاشورا زنده است، نام و یاد شهیدان نیز زنده و پابرجا خواهد بود.
رضایی در خاتمه با عرض تسلیت به خانواده معظم این شهید والامقام گفت: راه این ملت با خط سرخ شهادت پیوند خورده است و امروز حضور حماسی و با شکوه مردم در بدرقه پیکر شهدا تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا است.

شهرستان بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر سه شهر نسیم شهر، گلستان و صالحیه در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرهای پر تراکم با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

این شهرستان نماد پایتخت شور عاشورائیان استان تهران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha