۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85220736
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شرایط شهرداری گنبد برای حضور در لیگ برتر والیبال مطلوب است

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس گفت: شرایط این تیم برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر والیبال مردان کشور که قرار است از اواخر مهرماه امسال آغاز شود، مطلوب است.

جمال الدین واحدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باشگاه شهرداری گنبدکاووس با هماهنگی «رحمان رئوفی» سرمربی این تیم بازیکنان خوبی را جذب کرده که امیدها برای کسب جایگاه خوب در جدول مسابقات امسال افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در سال‌های قبل برخی حاشیه‌ها خارج از مجموعه باشگاه برای تیم شهرداری مشکلاتی ایجاد کرد که موفقیت تیم را تحت تاثیر قرار داده بود.

واحدی ادامه داد: امسال همه تلاش مجموعه باشگاه شهرداری گنبدکاووس، کادر فنی و بازیکنان دوری از حاشیه‌هاست تا بتوانند جایگاه درخورشان علاقمندان به والیبال این شهرستان را در مسابقات لیگ برتر امسال به‌دست آورند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی شهرداری گنبدکاووس همچنین بیان داشت: شهرداری هم قول مساعد برای پرداخت به‌موقع مطالبات بازیکنان و کادر فنی داده است.

وی گفت: پس از جذب بازیکنان مدنظر سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس، تمرینات این تیم از چندی پیش شروع شده و در ادامه قرار است تا قبل از شروع مسابقات لیگ برتر، چند بازی تدارکاتی نیز انجام شود.

در همین پیوند دبیر و سخنگوی هیات مدیره والیبال شهرداری گنبدکاووس هم به خبرنگار ایرنا گفت: برای حضور پرقدرت در مسابقات لیگ برتر امسال تاکنون ۱۷ بازیکن که ۱۵ نفر آن بومی و تنها ۲ بازیکن آن غیربومی هستند، جذب شدند.

یحیی عباسی افزود: تیم شهرداری گنبدکاووس هنوز جای خالی برای جذب سه بازیکن دیگر دارد که در صورت صلاحدید کادر فنی نسبت به جذب آنها اقدام خواهد شد.

وی «فرهاد قائمی، سلیم چپرلی، یونس قلیچ نیازی، میکائیل تاجر، متین تکاور، افشار و علیپوری» را از جمله بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل جدید مسابقات لیگ برتر امسال برشمرد.

عباسی اضافه کرد: امسال بودجه فرهنگی - ورزشی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس ۲۵۰ میلیارد ریال تصویب شده که ۱۵۰ میلیارد ریال آن برای تیم والیبال هزینه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس در فصل قبل مسابقات والیبال لیگ برتر از ۲۶ بازی مرحله مقدماتی صاحب ۱۰ پیروزی شد و با ۲۹ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار گرفت و باید به همراه شهرداری ارومیه در مرحله پلی اوت شرکت می‌کرد.

انتقاد به نحوه برگزاری مرحله پلی‌اوت از سوی ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و ارومیه و عدم حضور آنها در این مرحله، سبب شد تا برابر آیین نامه مسابقات این ۲ تیم به لیگ دسته یک سقوط کنند.

با این حال مدیران این باشگاه با خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری، مجوز حضور دوباره در لیگ برتر مسابقات والیبال امسال را به دست آوردند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha