۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85220713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویژه برنامه‌های اربعین حسینی در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار می‌شود

شهرری - ایرنا - ویژه برنامه‌های ایام اربعین حسینی با حضور زائران و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از اداره کل تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) ویژه برنامه شب اربعین حسینی سه شنبه ۱۴ شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر، با سخنرانی حجت الاسلام سید محمد باقرعلم الهدی و مرثیه خوانی حاج سید اکبر رضوی برپا خواهد شد.

ویژه برنامه قرائت زیارت اربعین چهارشنبه ۱۵ شهریورماه مصادف با روز اربعین از ساعت ۱۰:۳۰ صبح با نوای حاج احمد زین العابدین فرد و مرثیه سرایی حاج حامد رضوانفر و با سخنرانی حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت حرم مطهر در مصلای امام علی (ع) برگزار و پس از نماز ظهر اربعین نیز قرائت زیارت اربعین با نوای حاج حمید رمضانپور در همان مکان برپا خواهد شد و این برنامه ها به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

براساس این گزارش، همچنین ویژه برنامه دهه پایانی صفر از شام اربعین مقارن با ۱۵ شهریور ماه با سخنرانی حجت الاسلام دکتر عباس پسندیده و مرثیه سرایی حاج حمید رمضانپور در پنج شب اول و سخنرانی حجت الاسلام حلواییان و مرثیه سرایی حاج محمدرضا غلامرضازاده در پنج شب دوم بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) از دیگر ویژه برنامه های این ایام خواهد بود.

در این گزارش آمده است: نماز جماعت ظهر اربعین در محل های مصلای امام علی(ع)، شبستان امام خمینی (ره)، صحن امام حسین (ع)، مسجد جامع، طبقه زیرین مسجد جامع، ضلع جنوبی و ضلع شرقی آستان مقدس اقامه می شود.

معاونت امورعلمی و فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، مقدم همه عاشقان آل الله (ع) به این ویژه برنامه ها را گرامی می دارد.

به گزارش ایرنا، پیاده‌روی اربعین حسینی در شهر تهران از صبح روز اربعین از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز و تا اذان مغرب ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha