رتبه های برتر کنکور استان کرمانشاه تجلیل شدند

کرمانشاه - ایرنا - ۲۱ دانش آموز رتبه تک و ۲ رقمی کنکور سراسری ۱۴۰۲ استان کرمانشاه با حضور مسوولان و خانواده های این دانش آموزان در سرسرای شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عصر دوشنبه در این مراسم تجلیل؛ گفت: موفقیت دانش آموزان استان در کنکور امسال در تاریخ استان بی سابقه است و موجب خوشحالی تمام مردم کرمانشاه شد.

"سلمان محمدی" با تبریک این موفقیت به دانش آموزان و والدین آنها و مجموع مدیران و مسوولان آموزش و پرورش، افزود: موفقیت شما دانش آموزان در کنکور امسال خط شکنی برای سال های آینده است زیرا به بقیه نشان دادید اعتماد به نفس داشته باشند و با همین شرایط استان که دور از مرکز کشور و دارای محدودیت است می توان با تلاش و پشتکار موفق شد.

رتبه های برتر کنکور استان کرمانشاه تجلیل شدند

وی تلاش و پشتکار را عامل اصلی کسب موفقیت های بزرگ دانست و از دانش آموزان موفق استان کرمانشاه خواست در دانشگاه هم به دور از حاشیه همواره در پی کسب علم باشند و از مسیر علم آموزی دور نشوند زیرا آنان آینده سازان اصلی کشور هستند.

محمدی همچنین از دانش آموزان موفق کرمانشاه خواست ارتباط خود را با مدرسه قطع نکنند زیرا آنان الگوی اصلی دانش آموزان در حال تحصیل آن مدرسه هستند و در این ارتباطات تجربیات خود را منتقل کنند.

نخبگان آینده سازان اصلی کشور هستند

رییس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه نیز در این مراسم، موفقیت امسال دانش آموزان کرمانشاهی در کنکور را به یادماندنی و موجب افتخار کرمانشاهیان دانست و آنان را نخبگان و سرمایه اصلی و آینده ساز کشور معرفی و به آنها و خانواده هایشان ادای احترام و تکریم کرد.

کاوات طاهر پور در ادامه گفت: کسانی که رتبه زیر ۱۰۰ کسب کردند جزء نخبگان کشور محسوب می شوند و تا یکسال حقوق ماهیانه از این بنیاد دریافت خواهند کرد .

رتبه های برتر کنکور استان کرمانشاه تجلیل شدند

وی همچنین از شانس بورسیه صنایع و ارگان ها رتبه های برتر کنکور ( رتبه زیر ۱۰۰) خبر داد و گفت: طی تفاهم نامه دانشگاه رازی کرمانشاه با واحدها و صنایع در صورت تمایل رتبه های برتر صنایع و ارگان ها آنان را بورسیه می کند و از بدو ورود به دانشگاه می توانند صاحب شغل شوند.

۲۱۰ دانش آموزان کرمانشاهی در کنکور رتبه زیر هزار کسب کردند

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این جلسه از زحمات، تلاش و پشتکار دانش آموزان موفق استان و والدین آنان قدردانی کرد و بیان داشت: استان کرمانشاه در کنکور امسال ۲ رتبه تک رقمی، ۲۱ رتبه زیر ۱۰۰ و ۲۱۰ رتبه زیر هزار کسب کرد.

محمد خانی همچنین از والدین که ۱۲ سال منتظر نتیجه خوب و درخشان فرزندان دانش آموز خود بوده و پا به پا از آنها حمایت کردند قدردانی ویژه کرد.

رتبه های برتر کنکور استان کرمانشاه تجلیل شدند

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به نخبگان دارد و این گونه نخبگان را آینده سازان اصلی کشور می دانند ادامه داد: از دانش آموزان برتر استان درخواست می شود تا در آینده استان و مدرسه خود را فراموش نکنند و ارتباط با محل تحصیل خود به منظور ایجاد انگیزه در بین دیگر دانش آموزان را حفظ کنند.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم از دارندگان رتبه برتر کنکور شهرستان های کرمانشاه، اسلام آباد جوانرود و سنقر تجلیل شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۰ هزار دانش آموز، ۲۶ هزار معلم، چهار هزار مدرسه با ۱۶ هزار کلاس درس دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha