۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85219684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حفاران غیرمجاز در ملایر دستگیر شدند

۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۴
کد خبر: 85219684
حفاران غیرمجاز در ملایر دستگیر شدند

همدان- ایرنا- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر از دستگیری حفاران غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: این حفارگران قصد استحصال اموال فرهنگی را داشتند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر؛ "ابراهیم جلیلی" روز دوشنبه در این باره افزود: پنج حفارگر غیرمجاز به قصد استحصال اموال فرهنگی در روستای "کمربانه" از توابع بخش سامن در حین حفاری توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: پس از شکایت توسط نیروی یگان حفاظت و تشکیل پرونده، مراحل اداری و قضایی در دادگاه سامن در حال پیگیری است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: از این حفارگران اداوات حفاری، یک عدد تراکتور، موتور برق و پیکور ضبط شده است.

شرور سابقه‌دار در ملایر دستگیر شد

فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری شرور سابقه‌دار توسط ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی" روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در یکی از محلات این شهرستان، ماموران یگان امداد و کلانتری ۱۱ بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد که ۲ برادر با افرادی که از محل متواری شده بودند، درگیر شده و سپس یکی از آنها با سلاح سرد اقدام به برهم زدن نظم عمومی، عربده کشی و قدرت نمایی می‌کنند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: با وجود دعوت به آرامش نامبرده از سوی پلیس، وی اقدام به درگیری با ماموران می‌کند که بلافاصله دستگیر و به کلانتری ۱۱ منتقل می‌شود.

سرهنگ ساکی با اشاره به سوابق متعدد متهم در درگیری و شرارت اظهار داشت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و هرکسی که بخواهد با سلاح سرد و گرم باعث آزار مردم و ایجاد ناامنی شود، با برخورد پشیمان کننده پلیس روبرو خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع شده و تاکنون بیش از ۳۴۰ اثر و بنای تاریخی در این شهرستان کشف و شناسایی شده و بیش از ۲۰۰ اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha