۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۴۵
کد خبر: 85219515
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وضعیت نامعلوم ۶ کارگر محبوس در حادثه معدن طزره دامغان

سمنان- ایرنا- منابع محلی اعلام کردند که ۶ کارگر بر اثر انفجار و ریزش معدن زغال سنگ البرز غربی در دامغان محبوس شدند و از وضعیت آنان اطلاعی در دست نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا از منابع آگاه، گروه‌های امدادی هلال احمر و اورژانس برای بررسی و امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند، اما هنوز موفق به بازگشایی معدن نشدند و تا زمانی که ورودی مسدود شده معدن بر اثر ریزش بازگشایی نشود، نمی‌توان درباره وضعیت جسمانی ۶ کارگر محبوس اظهار نظر کرد.

علی اکبر مهرابی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دامغان پیش از این شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید وقوع حادثه در معدن البرز غربی طزره دامغان اظهار کرده بود که شدت انفجار، خسارت و میزان تلفات پس از بررسی اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، پیش از این و در ساعت ١٢ ظهر روز شنبه ١١ اردیبهشت ۱۴۰۰ در تونل شماره ٤٢ معدن بزرگ طزره، از معادن چهارگانه شرکت زغال سنگ البرز شرقی، در کارگاه استخراج ١٣ پیشرو، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه، حادثه تلخی رخ داد که در این حادثه ۲ کارگر پیمانکاری شرکت به نام‌های میلاد روشنایی و سید اصغر افضلی از دامغان محبوس شدند و در نهایت پس از گذشت حدود ۱۳۰ ساعت از زمان وقوع حادثه، پیکر آن‌ها از زیر آوار خارج شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha