فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از بیمارستان ترخیص شد

کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه که عصر جمعه در سانحه سقوط بالگرد فراجا در ارتفاعات دالاهو دچار مصدومیت شده بود پس از ۲ روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) کرمانشاه و کسب بهبودی لازم از این مرکز درمانی ترخیص شد.

به گزارش ایرنا، سردار "مهدی حاجیان" رئیس پلیس استان کرمانشاه عصر روز جمعه (۱۰ شهریور) به همراه چهار نفر از همراهان و خدمه پرواز به صورت هوایی از مسیرهای محل تردد زائران اربعین در حال بازدید بودند که ناگهان بالگرد حامل آن ها در ارتفاعات دشت بیونیج دالاهو دچار نقص فنی شده و خلبان پرواز مجبور به فرود اضطراری می شود.

با این حال و به علت فرود اضطراری و یک باره بالگرد، سردار حاجیان و همراهان وی به اضافه خلبان و کمک خلبان دچار جراحت هایی شدند که در ادامه توسط یگان های امدادرسان و همکاری اهالی بومی منطقه به مراکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

سردار حاجیان پس از ۲ روز بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کرمانشاه و با کسب بهبودی لازم به فضل الهی، مدد امام حسین (ع) و دعای خیر زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مردم فهیم کرمانشاه و همکاران خدوم انتظامی از بیمارستان مرخص شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پس از ترخیص از بیمارستان در گفت و گویی کوتاه از عموم مردم فهیم و قدرشناس کرمانشاه و استان های مختلف کشور، مسئولان کشوری و لشکری، فرماندهان نظامی و انتظامی، اهالی رسانه که طی روزهای اخیر پیگیر وضعیت سلامتی وی بوده اند قدردانی کرد.

سردار «مهدی حاجیان» افزود: ان شالله به زودی در محل کار حاضر و مصمم تر از گذشته به عنوان خادمی صدیق در کنار مردم خواهم بود و برای امنیت، آرامش و آسایش آن ها تلاش خواهم کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha