حضور تیم پزشکان بین‌المللی در ایران برای درمان ایثارگران

تهران- ایرنا- تیم پزشکان بین‌المللی برای درمان ایثارگران به دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیمارستان خاتم النبیا (ص) حضور پیدا کرده و به بیماران مشاوره می‌دهند.

به گزارش ایرنا از «ایثار»، پروفسور علی گرجی رئیس مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا بیمارستان خاتم (ص) با اشاره به حضور تیم پزشکان بین‌المللی برای درمان ایثارگران به دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این متخصصان پس از ویزیت بیماران و بررسی پرونده پزشکی به آنها مشاوره می‌دهند و چندین سال است که این اعزام‌ها انجام می‌شود.

وی درباره آخرین دستاوردها و برنامه‌های این مرکز برای درمان ایثارگران افزود: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) این توانایی را دارد که ۱۰۰ درصد عمل‌های مربوط به ایثارگران را انجام دهد و دیگر نیازی به اعزام آنها به خارج از کشور نیست.

پرفسور گرجی بیان کرد: این پزشکان به دعوت بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ویزیت سالانه و درمان جانبازان شیمیایی در کشورمان و در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) حضور یافتند و برنامه‌های درمانی و مشاوره جانبازان شیمیایی را پیگیری می‌کنند.

پروفسور والتر اشتوما، فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب از کشور آلمان و دکتر مریم خالقی از دانشگاه مونستر آلمان، پزشکانی هستند که با دعوت بنیاد به ایران آمده و در مشاوره و پیگیری روند درمانی جانبازان در بیمارستان فوق تخصصی خاتم‌الانبیا (ص) حضور دارند. این پزشکان علاوه بر مشاوره، چند عمل جراحی مغز و اعصاب را به عهده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha