۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 1086
کد خبر: 85218843
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان رقابت پوستر تحقیقاتی جایزه مصطفی (ص) منتشر شد

تهران- ایرنا- بنیاد مصطفی (ص) با هدف آشنایی دانشمندان جهان اسلام با ظرفیت‌های علمی و فناوری دیگر کشورها و تقویت تعاملات بین‌المللی، رقابت «پوستر تحقیقاتی» را بین پژوهشگرانی برگزار می‌کند که در حوزه‌های اثر برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) دستاوردی قابل ارائه دارند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی (ص)، نهمین نشست استپ همزمان با پنجمین آیین اعطای جایزه مصطفی (ص) با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، سیاست‌گذاران، دانشمندان و فناوران برجسته و رسانه‌های جهان اسلام در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

پوسترهای راه‌یافته به رقابت نهایی در روز ۹ مهرماه ۱۴۰۲، توسط صاحبان دستاوردهای پژوهشی ارائه و از سوی برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) ارزیابی می‌شود و نفرهای اول تا سوم در هر حوزه، علاوه بر دریافت گواهی‌نامه با امضای برگزیدگان، به ترتیب مبالغ ۲۰۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

حوزه‌های رقابت شامل موارد زیر است:

هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، یادگیری عمیق، داده‌کاوی

فناوری‌های ارتباطات بی‌سیم

کاربردهای فناوری غشا

نانوپزشکی، دارورسانی، درمان هدفمند

بیماری‌های خودایمنی و اختلالات عصبی

علاقمندان برای فرایند ثبت نام و ارزیابی در این رقابت باید فرم سوابق علمی و پوستر با شکل تعریف‌شده به زبان انگلیسی از طریق وبسایت نشست تبادل تجربیات علم و فناوری (استپ) به نشانی https://app.step.mstfdn.org/rpc را تا تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ تکمیل و ارسال کنند.

فراخوان رقابت پوستر تحقیقاتی جایزه مصطفی (ص) منتشر شد

ارزیابی اولیه و اعلام افراد حائز شرایط برای شرکت در رقابت حضوری تا تاریخ ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ انجام می شود. ارائه پوستر توسط شرکت‌کنندگان و ارزیابی نهایی توسط برگزیدگان پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) در روز ۹ مهرماه و اعلام نفرهای اول تا سوم هر حوزه و اعطای گواهی‌نامه و جوایز انها برای هفته جایزه مصطفی (ص) برنامه ریزی شده است.

به گزارش ایرنا، جایزه مصطفی (ص) با چشم‌انداز گسترش صلح، امنیت و رفاه بشریت، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و مأموریت خود را توسعه علم و فناوری در جهان اسلام قرار داده است و برای تحقق آن، شناسایی و تجلیل از دانشمندان برجسته، زمینه‌سازی برای توسعه تعاملات پژوهشگران و افزایش همکاری و هم‌افزایی کشورهای اسلامی در حوزهای علم و فناوری را با تأکید بر فناوری‌های پیشرفته در دستور کار دارد.

در راستای تجلیل از دانشمندان برجسته و زمینه‌سازی همکاری و توسعه علمی در جهان، جایزه مصطفی (ص) به عنوان یکی از نمادهای شایستگی و برتری علمی در سطح جهان شکل گرفت. این جایزه به اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق می‌گیرد که توسط افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری ارائه شده است و زمینه‌ساز بهبود زندگی بشریت باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha