۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85218184
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم‌های امدادی سرویس خودرو در مرز باشماق مریوان مستقر است

سنندج- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: تیم های امدادی در رشته‌های سرویس و نگهداری خودرو و خیاطی در مرز باشماق مریوان برای ارائه خدمات به زائران اربعین مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فردین وکیلی روز شنبه در بازدید از موکب برپا شده توسط اداره کل فنی و حرفه ای استان در مرز باشماق مریوان، اظهار کرد: ۲ موکب توسط این اداره کل در شهرستان های سنندج و مریوان برای ارائه خدمات به زائران برپا شده است.

وی اضافه کرد: برپایی ۳۰ چادر اسکان زائرین اربعین حسینی در مریوان و آماده سازی پارکینگ در شهرستان مریوان با همکاری آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای استان برای پذیرایی از همکاران و زائرین اربعین حسینی مهیا است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان ادامه داد: از دیگر اقداماتی که در راستای ارائه خدمت به زائران توسط این اداره کل انجام می شود استقرار تیم های امداد در رشته های سرویس و نگهداری خودرو و خیاطی است.

وکیلی بیان کرد: مهمانسراهای شهرستان‌های سنندج، بیجار و مریوان برای اسکان زائرین اربعین حسینی که مرز باشماق مریوان را برای سفر به کربلای معلی انتخاب می کنند، آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا نیز بازدید های منظم برای ایجاد هماهنگی بیش از پیش از شهرستان های مذکور انجام شده است، اظهار کرد: امیدوارم که با همکاری مجموعه مهارت آموزی استان شاهد میزبانی مناسب از زائرین اربعین حسینی در سال جاری باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha