استاندار خراسان رضوی: قیمت کالاها در استان نباید از میانگین کشوری بیشتر شود

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت:هماهنگی دستگاه ها و تلاش آنها باید به گونه‌ای باشد که قیمت هیچ کالایی در این استان از سطح میانگین کشوری بالاتر نباشد.

به گزارش روز شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در قرارگاه "مهار تورم" که با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی حوزه اقتصادی برگزار شد ضمن تاکید بر مساله نظارت بر قیمت‌ها افزود:ارگان‌های مربوطه باید قیمت کالاها را با دقت بسیار کنترل کنند.

وی با بیان این که وضعیت بازار باید به طور مداوم رصد شود ادامه داد: چنانچه کالایی در بازار با کمبود مواجه یا دچار افزایش قیمت شد، در کوتاه ترین زمان ممکن باید موضوع بررسی شود و مدیران دستگاه های اجرایی در قبال آن مسوول و پاسخگو هستند.

استاندار خراسان رضوی گفت: هر جا خلاف یا عدم تعادل در بازار رخ داد دستگاه‌ها موظف هستند وارد عمل شوند و تا زمان برگشت بازار به وضعیت عادی، باید موضوع پیگیری و دنبال شود.

نظری با بیان این که اولویت، تامین بازار داخلی و رفع نیازهای مردم است افزود: صادرات کالا فقط زمانی مجاز است که نیازهای داخل استان برطرف شده باشد و در غیر این صورت باید جلوی صادرات گرفته ‌شود.

وی تاکید کرد: دستگاه‌ها باید توجه داشته باشند که مساله بازار نیاز به تصمیم‌گیری‌های سریع و به موقع دارد بنابر این تصمیمها در این حوزه باید در اسرع وقت گرفته شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین بر پیگیری تامین نهاده‌های دامی برای ثبات قیمت گوشت قرمز و سفید تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha