روسی: احساس سبقت‌الهی و فدراسیون ایران را در خصوص فینال تپانچه درک می‌کنم

تهران- ایرنا- در ادامه سفر رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان به کویت و در حاشیه برگزاری مجمع عمومی کنفدراسیون تیراندازی آسیا، اتفاقات و مسائل فینال تپانچه مورد بررسی قرار گرفت. 

به گزارش ایرنا، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان در نشستی با حضور لوچیانو روسیِ رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی اتفاقات مربوط به فینال تپانچه بادی بانوان در مسابقات قهرمانی جهان باکو را مورد بررسی قرار دادند.

این ملاقات برای مذاکره درباره همکاری‌های میان فدراسیون تیراندازی کشورمان و ISSF انجام شد و مسایل مختلفی در آن مورد بررسی قرار گرفت. رییس فدراسیون جهانی با تبریک موفقیت ایران در کسب سهمیه‌های المپیک و مدال‌های جهانی، ایران را یکی از کشورهای موثر در توسعه تیراندازی دانست و آرزو کرد که این موفقیت‌ها ادامه پیدا کند.

در این دیداررئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان اتفاق مربوط به فینال تپانچه بادی بانوان در مسابقات قهرمانی جهان باکو را نیز پیگیری کرد.

روسی در این خصوص گفت: در زمان این اتفاق در میدان حضور داشتم و احساس گلنوش سبقت‌الهی، بانوی ورزشکارایرانی و فدراسیون تیراندازی ایران را به خوبی درک می‌کنم. در این خصوص به دبیر کل فدراسیون جهانی دستور دادم تا گزارشی در باره این اتفاق تهیه کند و شخصا در حال بررسی جوانب مختلف این گزارش هستم و امیدوارم در نشستی که با حضور دبیرکل برگزار خواهد شد با بررسی همه جوانب اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی انجام شود.

رییس فدراسیون تیراندازی ایران نیز برنامه‌های کشورمان برای توسعه تیراندازی را برشمرد و از روسی برای سفر به ایران دعوت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha