۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 754
کد خبر: 85217920
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران شد

۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷
کد خبر: 85217920
عاملی رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران شد

تهران- ایرنا- حجت الاسلام و المسلمین «سید سعیدرضا عاملی» با حکم رییس دانشگاه تهران به عنوان رییس جدید دانشکده مطالعات جهان این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا، سید محمد مقیمی در حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین سید سعیدرضا عاملی استاد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران را با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت سه سال به عنوان رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران منصوب کرد و از تلاش‌های محمد سمیعی دانشیار دانشگاه تهران در مدت تصدی ریاست دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران قدردانی کرد.

عاملی طی سال های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۱ و ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۹ نیز رییس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران بود. وی همچنین دبیر پیشین شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

انتصاب خدائیان به عنوان رئیس دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان‌رشته‌ای دانشگاه تهران

رییس دانشگاه تهران در حکم دیگری، فرامرز خدائیان چگنی استاد دانشگاه تهران را به عنوان رئیس دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان‌رشته‌ای دانشگاه تهران منصوب کرد.

براساس اعلام دانشگاه تهران،‌ مقیمی در این حکم با اشاره به الگوی جامعه‌محور دانشکده‌های زیرمجموعه دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان‌رشته‌ای دانشگاه تهران، از گسترش فناوری‌های پیشرفته نافع، اولویت‌دار و بی‌همتا در اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین همکاری و تعاملات گسترده داخلی و بین‌المللی در نوآوری‌های علمی و فناوری به عنوان مأموریت‌های ویژه این دانشکدگان نام برد.

دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران بر اساس مصوبه هیأت امنای دانشگاه درخصوص تغییر ساختار سازمانی دانشگاه تهران به دانشکدگان علوم و فناوری‌های میان‌رشته‌ای ارتقا پیدا کرد.

رییس دانشگاه تهران در پی انتصاب رییس این دانشکدگان از تلاش‌های علی حسین رضایان قیه باشی استاد دانشگاه تهران در مدت تصدی ریاست دانشکده علوم و فنون نوین کرد.

مقیمی همچنین به پیشنهاد احمد نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران طی احکامی سرپرستان جدید اداره کل امور مالی و اداره کل طرح‌های عمرانی و پشتیبانی دانشگاه تهران را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، سلمان بیک بشرویه استادیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به عنوان سرپرست اداره کل مالی این دانشگاه و جابر سلطانی دانشیار دانشکده فناوری کشاورزی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان سرپرست اداره کل طرح‌های عمرانی و پشتیبانی دانشگاه تهران منصوب شدند.

رییس دانشگاه تهران همچنین از اهتمام و تلاش‌های رعنا نوفرستی و رضا قاسمی در این مسوولیت‌ها قدردانی کرد.

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha