۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85217383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مواکب عراق در پایانه مرزی چذابه آبرسانی شدند

۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
کد خبر: 85217383
مواکب عراق در پایانه مرزی چذابه آبرسانی شدند

اهواز - ایرنا - مدیرعامل آبفای خوزستان از آبرسانی به مواکب عراق در پایانه مرزی چذابه خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در تامین آب این مواکب نداریم.

محمدرضا کرمی نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاسیسات آبرسانی پایانه عراق ایجاد و آبگیری تانکرهای سیار برای خدمات رسانی به زوار حسینی در آن سوی پایانه مرزی چذابه انجام شده است.

مدیرعامل آبفای خوزستان گفت: با وجود جمعیت زیاد در پایانه های مرزی ایران و عراق، مخازن آب کاملا پر و کیفیت آب بسیار خوب است.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه ادامه دارد و کیفیت آب با نظارت گروه‌های آزمایشگاهی در این پایانه مرزی انجام می‌شود تا آب آشامیدنی با کیفیت در اختیار زائران قرار بگیرد.

کرمی نژاد گفت: امسال هم مثل سال گذشته بدون هیچ استان معینی در حال خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی در پایانه های مرزی هستیم و هیچ مشکلی در تامین آب آشامیدنی مواکب نداریم.

وی افزود: ظرفیت تامین آب در پایانه های مرزی را افزایش دادیم تا در این گرما هیچ مشکلی در تامین آب آشامیدنی مواکب نداشته باشیم.

مرزهای شلمچه و چذابه در غرب خوزستان ۲ گذرگاه مهم‌ تردد زائران اربعین هستند.

به گزارش ایرنا، حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر آغاز می‌شود و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می رسد.

۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ روز اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha