۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85217300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهیدان رجایی و باهنر برای همه مدیران الگو هستند

۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85217300
شهیدان رجایی و باهنر برای همه مدیران الگو هستند

همدان- ایرنا- امام جمعه موقت همدان گفت: زندگی شهیدان باهنر و رجایی برای همه مسئولان در هر رده و جایگاهی درس و الگو است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «سید حسن فاضلیان» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: دوری و پرهیز از اشرافیت یکی از ویژگی های شاخص شهیدان رجایی و باهنر بود.

وی افزود: این دو شهید مخالف بریز و بپاش و تشریفات بودند تا جایی که شهید رجایی هنگام حضور در مشهد هنگام ناهار از وجود نوشابه با ۲ رنگ زرد و سیاه در سفره گلایه مند شده و به جای آن خواستار قرار دادن پارچ آب در سفره شدند.

امام جمعه موقت همدان یادآوری کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف بخشی از ایران جدا شده بود اما بعد از انقلاب نه تنها از کیان اسلامی دفاع کردیم بلکه عراق را فتح و سوریه را از سقوط نجات دادیم.

حجت الاسلام فاضلیان خاطرنشان کرد: زمانی کسی نمی توانست از مرز به سمت عراق برود و زیارت کربلا آرزو بود اما هم اینک ۲۰ میلیون زائر در اربعین راهی کربلا شدند.

وی افزود: مردم همدان ۱۸ موکب در کشور عراق و ۱۵۰ ایستگاه صلواتی در داخل استان برای پذیرایی از زائران امام حسین دایر کردند و کمک های مردمی برای فعالیت این موکب ها همچنان تداوم دارد.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه معاندان در پی ترویج بی حجابی در جامعه اسلامی ما هستند در حالی که حفظ حجاب در آموزه های دینی مورد تاکید قرار گرفته است، ادامه داد: به شهادت رساندن هزاران بی گناه توسط رژیم پهلوی برای کشف حجاب بود هر چند بانوان این سرزمین دنبال حفظ عفاف و حجاب بودند بنابراین از آن زمان تاکنون دشمن در این حوزه برنامه ریزی کرده است.

امام جمعه موقت همدان افزود: ۲۵ آیه قرآن مربوط به حجاب است بنابراین بی حجابی بیانگر بی توجهی به این آیات الهی است.

حجت الاسلام فاضلیان اضافه کرد: ۲۱۹ هزار نفر از فرزندان این کشور در هشت سال شهید شدند که در وصیت نامه ۱۶۰ هزار نفر از آنها به سه موضوع عمل به واجبات، پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب تاکید شده بود.

وی با بیان اینکه همه مردم و قوای سه گانه در این باره مسئولیت دارند گفت: برای رفع بدحجابی باید همه افراد به ویژه مسئولان تلاش کنند.

حجت الاسلام فاضلیان ادامه داد: حجاب حافظ وقار، شخصیت، کرامت، اصالت ، بزرگی، عصمت، عفت و زیبایی بانوان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha