امام جمعه موقت شهرکرد: قدردان کشور عراق در ارائه خدمات به زائران اربعین هستیم

شهرکرد- ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد گفت: قدردان تلاش های کشور عراق برای ارائه خدمات و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسیر کربلا قدردانی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) تاکید کرد: از دولت و مردم عراق برای ارائه خدمات و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسیر کربلا قدردانی می‌شود و امید است وضعیت جاده‌ها برای انتقال زائران در مسیرهای ارتباطی منتهی به مراسم اربعین حسینی بهبود یاید.

فاطمی تصریح کرد: متاسفانه در حوادث رانندگی در مسیر نجف به کربلا چند نفر از زائران اربعین حسینی جان خود را از دست دادند که ۲ نفر از آنان که برادر و اهل شهرکرد بودند و برای خدمت در موکب‌ها و زیارت عازم کربلا شده بودند.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهار داشت: در این راستا خیرین نیک‌اندیش و مومنان به فکر باشند که مکانی نزدیک حرم مطهر امام حسین (ع) را پیش‌بینی کنند تا از پخش شدن زائران در کربلا جلوگیری شود.

وی گفت: به‌همین منظور ابتکارات و خلاقیت‌های خود را برای عملیاتی و اجرایی شدن این مهم را ارائه دهند.

فاطمی گفت : با توجه به پایان شیوع ویروس کرونا ، برنامه های دینی و فرهنگی در محیط مسجد، حسینیه و سایر مکان‌های فرهنگی افزایش یابد و توسعه این برنامه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha